Tvillingar

Aaaahhahaha säg inte att dom blir osams så fort! Jag får redan psykbryt här hemma av alla syskonbråk!

Planen är att vara hemma tillsammans i typ 8 månader och sen börjar jag plugga igen. Men vi får väl ta det lite som det kommer tänker jag, tror jag ändå är väldigt naiv och kommer behöva ändra mig massor längs resans gång.
Ska du vara ensam hemma med tvillingarna när du pluggar eller är din partner hemma då?
Alla är vi ju olika, men jag hade inte klarat vara hemma med tvillingar och plugga samtidigt 😅 med enlingen gjorde jag det periodvis utan problem!
 
Ska du vara ensam hemma med tvillingarna när du pluggar eller är din partner hemma då?
Alla är vi ju olika, men jag hade inte klarat vara hemma med tvillingar och plugga samtidigt 😅 med enlingen gjorde jag det periodvis utan problem!
Nej jag har så mycket VFU och föreläsningar så sambon får vara hemma. Jag klarade inte av att plugga ens med första barnet hemma!
 
Aaaahhahaha säg inte att dom blir osams så fort! Jag får redan psykbryt här hemma av alla syskonbråk!

Planen är att vara hemma tillsammans i typ 8 månader och sen börjar jag plugga igen. Men vi får väl ta det lite som det kommer tänker jag, tror jag ändå är väldigt naiv och kommer behöva ändra mig massor längs resans gång.
Det tror jag är en toppenlösning! Efter 8 månader har man ju fått kläm på det tycker jag, och jag tyckte det var rätt skönt att min sambo började jobba efter fem månader så jag fick skapa egna rutiner utan att allt skulle diskuteras 😅.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
Gravid - 1år Okej, dom som vet vem jag är får hålla detta för sig själva. Tack på förhand. Jag har, sedan sonen kom för snart 2 år sedan, gått på...
Svar
7
· Visningar
3 304
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 005
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 045
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp