Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
i November fick min tik 4 söta valpar. Och nu i fredags åkte den sista (på prov men det verkar gå bra, då dem har en äldre hund) och det har varit rätt så skönt nu med två nätter med sovmorgon..
Men!
Jag kan inte sluta titta på filmerna från när dem var valpar, allt från nyfödda till nu. Och bilder, ljudinspelningar. Minns när jag klippte klor första gången, vad dem lät. Zheeba var så duktig och lät mej hålla på, trots deras skrik efter mamma..
Gud såna söta små huliganer . Det där med ilskna tjut vid kloklippning känner jag igen . Fast det var mest "SLUTA HÅLL FAST MIIIIG DUMMA MAMMAA!" Tålamod har aldrig varit min tjejs starka sida
hur kan du bara med att lägga ut såna filmer
det finns faktiskt såna som blir valpsjuka (däribland jag), speciellt när det gäller valpar av en viss ras dom är så snuskigt söta
jag kan knappt titta på kort på min hund när hon var valp utan att bli alldeles sjuk.
dom är verkligen sjukt söta tittade bara på första filmen vågade inte mer, då hade jag vart valpsjuk i veckor framöver och dessutom fast besluten att skaffa valp
Men visst blir man valpsjuK?!?!?! Herregud! Men sen får man gärna kika och drömma lite. Hälsa på andra som har valpar. Jag ska ta första bästa chans och hälsa på valpar ! ujujuj !
(min första kull någonsin, men det får nog stanna där. Men är glad för upplevelsen och få dem till bra hem. Är riktigt nöjd med deras hem nu. Dem kom rätt
Trädgård & Växter Potatis gillar väl inte kyla alls? Alltså själva knölen. Nollgradigt funkar men de vill inte frysa mer än så. I och för sig blir det väl...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...