Ulla Håkanson förtjänar respekt

(Kristianstadsbladet)
Det finns pensionärer. Och så finns det Ulla Håkanson. Damen är född 1937, är ett år yngre än farsan och morsan, och drömmer om en sjunde OS-start. En prestation långt utöver det vanliga. Men så är ingen...

Läs mer...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Jag tycker det är helt fantastiskt:bow: Jag hoppas jag får vara så pigg och igång när jag blir så gammal
 
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Respekt! :bow:

Det är som med japanen som tävlade i dressyr i OS 2008, 67 år gammal. Han hade ju varit med i OS en gång tidigare, 1964, men då i hoppning!:)
 
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Ja, är det någon som förtjänar respekt är det hon.

:bow::bow::bow:
 
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Kl

Det är synd att detta med respekt för idrottsstjärnor som håller kvar vid sin sport fast de inte är lika framgångsrika, eller unga, längre, inte gäller även andra idrottare.

Peter Forsberg var väl bara dum, och Anja....handen på hjärtat, fast hon är i värdseliten så tycker väl de flesta hon ska sluta?

De får respekt när de slutar, om de slutar i tid vill säga....
 
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Jag tycker hon är underbar! :love:

Lite gulligt att hästen inte var klippt heller.
 
Sv: Ulla Håkanson förtjänar respekt

Kan inte annat än instämma med krönikören! :bow:
Ulla Håkansson är en föredömlig sportsman och en föredömlig ryttare och hästägare! :bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Takire
·
  • Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 065
Senast: Wille
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag fyller dressyrproffset Ulla Håkanson 80 år. Ridsport önskar Ulla en härlig födelsedag och firar med en tillbakablick på några av...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Atle
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 277
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp