ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Jag köpte ett par svarta skinnhandskar för 90 kr. Använt dom 1 gång & de var sköna. Hoppas att de håller någolunda men mina gamla som köptes på H.ks för 99 kr höll inte alls så jag har inte så stora förväntningar.
De hade en del helskodda ridbyxor men jag provade aldrig några.

Finns Hampa Pro skydden i stl ponny? :d

fanns i stl ponny å full och i färgerna svart, grå, brunt å vitt när ja va där. de e väl lite varierande utbud beroende på när man e där, om ja förstått rätt

*kl*
Jag köpte bara boots (29:90) och nos/nackludd i set (14:90).

Jag var där o satans vad mkt folk det var:) Jag köpte:
*Hampa Pro Svarta 269:-
* Dressyrgjord 75 cm
* Hjälm
* renons flug cream
* renons Glans shampo

vilka var där med?? Jag var där vid 12 tiden... Tog ett tag innan man kom in.. haha.. inga parkerings platser,fick ställa oss vid campingen:)

Hur mkt kostade det ljusgröna fleecetäcket som det står busig på :love:? Fanns det fler modeller (tex skrittäcken), färger eller annan text på?

det fanns i ländtäcke också o benlindor o grimma
täcket fanns upp till 145 som jag har o kostade 129kr fanns rött med kompis också

*kl*

Var där i dag! En massa folk men inte så det blev jobbigt. Var väl där vid 15 tiden.

Det blev inte sååå mkt grejer.
Schabrak med dödskallar i kanten 99:-
Schabrak camoflague 79:-
Svarta fleecelindor 39:-
2 grimskaft 19:- och 25:-
1 grimma 39:- (dåligt med grimmor i full, iaf de färger jag ville ha, hade tänkt köpa flera)
Nya borstar 15:-/st

Glömde kolla på ländtäcke som jag hade tänkt, men men man kan inte få allt...:p

kl

Hur mkt saker har dom där? Någon som ska dit smart och har lust att smygfota lite? :angel::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka