ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Vi åker ju som sagt dit i november på en torsdag. Då brukar de inte vara så mycket folk. Alla fall inte bland hästsakerna. Där emot samlas o flockas folket vid julsakerna. Men mina julsaker handlar jag på B****s. Lika billigt ungefär.
Har köpt två täcken på gekås o dom var tyvärr inte så hållbara....... Men man måste ju prova. Förvånar mig inte om ja köper mer ändå :-)

Kunde ju ha fotat med kameran, men tänkte inte på det hehe.
De hade en hel del, lite dåligt med roliga färger på fleecelindor som jag ville ha. Och dåligt med grimmor i full-storlek. Massa i ponny och cob. Köpte ett cob i en grimma som jag bara ville ha, får pressa det på pållan sen :angel:;)
Missade kolla täcken och ländtäcken så där vet jag inte hur mkt de hade. Helt ok med schabrak, trodde inte jag skulle få tag på det i camo-färg men fanns en massa.
Och så fyllde de på vitamin/tillskott/schampoo hyllorna i går när jag var där i fall ngn vill ha mkt sådant.

Jag var där igår, men fick nästan inte köpt ngt i hästväg! Kanske för tt jag inte direkt var i behov av nått...:angel:
Jag köpte ett nosludd i fårskinn 50:- och fodrade ridstrumpor ca 19:-
Mamma köpte en massa hästgrejjer typ regnställ, hanskar osv...
Hampa pro skydden fanns inte i ponny när jag var där igår...:(

Däremot har de ganska myckte snygga kläder så det fick jag med mig en del hem. :angel:

Vad var det vitaminer/mineraler?
Bra märken?
Åker dit på Tisdag, så kom igen nu. Lite tips vill jag ha. :D

Flurrizen , skulle du kunna kolla vad de har för länd & skrittäcken? Vore jättesnällt :D

Vitaminer de brukar ha är B-vitamin & biotin iaf, tror det är fler..

Okej, då vet jag lite vad som finns.
Självklart kollar jag åt dig. :D kanske kan ta nån bild med, får se. :)

Fanns hampa pro skydden i cob??(du kanske inte kollade på det men..:p) :bump:

Det vet man aldrig.
Men hampa skydden iaf, schabrak och lite sånt. beror lite på kvalitet osv..
Man kommer ju ändå hem med mer än vad man tänkt sig iaf så. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 439
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka