ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

*kl*

Nyss hemkommen från Ullared... Och jag hittade faktiskt inte alls mycket... Har väl helt enkelt tröttnat på hela sortimentet. Skulle ha köpt bridongbett, ofodrat regntäcke med halvhals, fleecetäcke med gjordar och ridbyxor. Betten fanns ej i rätt storlek, täckena såg sämre ut i kvalitén än de brukar, fleecetäckena var tunna och sladdriga och ridbyxorna fanns bara i tråkiga färger. Blev bara ett dressyrspö och ett par neopreneboots med reflexer på... Var väl på anti-shoppinghumör:smirk:. Undrar om jag såg någon av er andra som skulle vara där idag... Om ni såg en mörkhårig tjej uppgivet gå omkring med ett dressyrspö i handen var det nog jag:D
 
Sv: ullared fynd

kammo=kamouflauge. hhaha ok ändå förlåten storlek.

det finns tydligen bara nån annan kammo. typ i öken frger =fult ;)
 
Sv: ullared fynd

Men daaah. Alla säger Ullared till GeKås och DET är en affär.

Jo men företaget heter inte Ullared. Att folk säger så är ju egentligen inte GeKås fel ;) Alltså Ullared = by GeKås= affär i by :rofl:
 
Sv: ullared fynd

Jaadu, inte säker på att det var du men jag såg en tjej med mörkt hår med dressyrspö som stog vid bootsen, detta var vid halv 11 ungefär tror jag :p

Jag sprang först runt med en blå korg med saker, har blont hår och svart jacka och gråa jeans, haha
 
Sv: ullared fynd

Kanske skulle man börja med Buke-träffar på Gekås, man skulle kunna känna igen varandra om alla bukare besökte affären bärandes något udda, gemensamt plagg, till exempel en rosa halsduk, röd keps eller nått.... tanken är roande :rofl:
 
Sv: ullared fynd

Då var det nog inte jag, jag var inte där förrän vid 12-tiden. Fanns kanske någon annan uppgiven tjej med ett ynka dresyrspö i handen...

Okej, jag looovar att ta på mig en rosa halsduk och röd keps nästa gång... Och mina kanintofflor bara för att!
 
Sv: ullared fynd

reade dom ut hampa pro då du var där en kompi var där för några veckor sen då kostade dom 269. kanske var för att dom var vita?

inte en aning, men dom gråa som hängde brevid kostade lika mycket. kanske så billiga eftersom det bara fanns stora stl kvar?
 
Sv: ullared fynd

jaha så var man hemkommen. blev dock inte så mycket första gången ja kom ut där med ett tre siffrigt belopp :angel:

hittade två ridtröjor. långärmade i beiget.. får fota sen...

hittade inte mycket på våran 3 dagars shoppingresa över huvudtaget.. så ja färgade håret istället:crazy:
 
Sv: ullared fynd

Då var det inte bara jag som hade en dålig shoppingdag då...
 
Sv: ullared fynd

Är det bara jag som alltid kommer ut med FÖR
mycket när jag varit på gekås? :angel:
 
Sv: ullared fynd

Hemkommen med

25 grimmor (billgaste slaget) (40kr st)
4 sett hampa pro skydd (funderar fortfarande på om de är bra) 269 st
3 sett underlägg till paddar. 69.95 st
5 Boots (ej gummi) 39.95 st
4 pälsglans 49.95 st
1 lädertvål 39st
2 liniment 65st
5 dressyrspön 49.95 st
2 läderbalsam 49.95 st
1 sadelgjord dressyr tyg 79.95st
1 mankam 4,95st
4 täckesgjordar 19.95 st
1 sadelpadd 119st
4 borstar 14.95st
12 handukar 14.95 till 39.95 st

Plus annat.... slut nota på över 5000kr...

Saknade benlider, shorchaps, sporrar, bett....
Täcken, ridbyxor, hjälm m.m vill jag ha från välkända märken så jag kollade inte ens vad de hade.

Var väl en helt ok dag, lite väl dyr....men men
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 418
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 806
Senast: Cattis_E
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 625
Senast: tott
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 307
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp