ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Täcken, ridbyxor, hjälm m.m vill jag ha från välkända märken så jag kollade inte ens vad de hade.
Speciellt ridkläderna kan de ha mycket fina märken på. Jag har köpt Eurostar-ridbyxor där, och jag har flera vänner som köpt andra välkända märken. Du skulle kollat!!

Min kompis har varit där och shoppat såatt till veckan får ja mina grejjer! en padd,typ polypad. och en martingal med förbygel, med resår:d

Då är det ju inget att tjafsa om eftersom inget av dem är direkt fel och folk förstår vad man menar, ser inte problematiken i det hela :smirk:

Samma här, Gekas.se. xD
MIn hjälm som jag köpte där var från Horka, dock misstänker jag att det är en kopia...:smirk:
Finns det några snygga helskodda ridbyxor där då? Vad har de för skoning?
Och en sak till, har de skinnhandskar? :d

Nu sitter jag på GeKås camping :D

Stängt idag men ska dit imorn :p

För att inuti hjälmen står det en annan tillverkare, och huvvudet blir ungefär 8cm bredare och man ser ut som en svamp. Ska köpa ny och slippa skämma ut mig bland folk....xD

Då kanske vi ses där!:angel:

Nämen :D Du kommer känna igen mig om du ser en blond fjortis som springer runt som en galning på hästavdelningen :angel:

Jag ska dit halv sju så att jag är först i kön :angel: *öppnar åtta*

Jag kommer nog dit vid halv nio tiden.
Hoppas inte att det är så långa köer för ajg skall bara in en snabbis.:)

Jag ska hålla ögonen öppna på hästavdelningen.

va där i januari å köpte en del.
*hampa pro skydd, bruna
*förbygel m. martingal
*ländtäcke
*fårskinnspadd
*tvådelat eggbett
*sjöbogårdens pälsglans
*mankam
de va mer saker, men ja kmr inte ihåg de nu :crazy: de va ju ett tag sen :p

har bara kort på fårskinnspadden å kortet e inte särskilt bra.
http://www.pixbox.se/pic_show_id13025091.html
kostade 299kr å de e jättefint! ja tycker de är bättre kvalitet än h**ks fårskinnspaddar t.ex.

Vad kostade fårskinnspadden? Ska dit på antingen onsdag eller torsdag så det är bra att ha lite koll på vad man ska kika efter! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 439
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka