ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Jag hittade typ ingenting :p

Två grimmor och benskydd :D haha

Men jag blev snål med pengarna eftersom jag skulle till åtta andra hästaffärer och hade bara 1600 kr att spendera ;)

*kl*

Någon som vill köpa 1 sak till mig!
Naturligtvis står jag för kostnad, frakt och en liten bonus!!!
Jag tycker det är lite onödigt att åka dit för att köpa 1 schabrak!
Någon som har nära som vill???
PM:A JÄTTEgärna!!!

Rumpvärmaren kostade 199kr! Jättemysig! (längtar till vintern nu :) )

jag med! Vill dit o shoppa hästsaker, men har ingen häst att shoppa till tyvärr. de kunde väl börjat med hästsakerna för 6-7 år sedan istället! ;)

Såg skritt och ländtäcken, både reflex och fleece. Ett ländtäcke var vattentätt Kostade 99 tror jag. Reflex ländtäcket 99:- och skrittäcket 119:-
Fleece ländtäcket kostade 79 och skritttäcke kostade 99.
Verkade vara välsdigt sladdigt men håller nog värmen iaf.
Ngt sådant. :)

Var där i Tisdags och kom hem med lite smått och gott. :)
Regntäcke med fleecefoder, 199:- Ska användas vid dåligt väder på tävlingar, så kvaliteten kvittar på det.
Regntäcke m fleecefoder 399:-
Ylletäcke utan gjordar. 139:-
Hampa Pro skydd svarta. 269:-
Gummiboots 2 par 29.90:-styck.
Lädergrimma 89.90:-
Pälsglans 49.90:-
Grimskaft 19.90:-
Foderskopa 6.90:-
2 Putskrokar 12.95:- styck
2 påsar Hästgodis 29.90:- styck
Har nog missat lite gann med. :)
Blev lite andra saker med, vanliga kläder osv.

Kikade på regntäcke med hals, men fick inse att min häst inte kan ha 145. :( Fanns inte större.

Ska dit fredag-lördag :)
Kom igen lite bilder nu så jag vet vad jag kan köpa till mina hästar! ;)

Fel hem just nu.
Ska till grejerna på tisdag, då kan jag fixa bilder. :)

Men lite tips:
Hampa Pro skydden. 269:-
Fleece och akryllindor. Bra kvalite, köpt sånna förut. Mellan 30-70:- någonting.
Lädergrimmorna är riktig bra därifrån. Typ 79-119:-

Sen beror väl på vad du vill ha med. :rofl:

Fel hem just nu.
Ska till grejerna på tisdag, då kan jag fixa bilder. :)

Men lite tips:
Hampa Pro skydden. 269:-
Fleece och akryllindor. Bra kvalite, köpt sånna förut. Mellan 30-70:- någonting.
Lädergrimmorna är riktig bra därifrån. Typ 79-119:-

Sen beror väl på vad du vill ha med. :rofl:

Läder grimmor hade jag tänkt, kanske några lindor då med :)
Ska köpa täcke, schabrak, ländtäcke om jag hittar något som är bra. :smirk:

Såg skritt och ländtäcken, både reflex och fleece. Ett ländtäcke var vattentätt Kostade 99 tror jag. Reflex ländtäcket 99:- och skrittäcket 119:-
Fleece ländtäcket kostade 79 och skritttäcke kostade 99.
Verkade vara välsdigt sladdigt men håller nog värmen iaf.
Ngt sådant. :)

Tackar, det låter ju lovande :D

Jag ska dit på tisdag! Hoppas det inte är så mycket folk, det är så jobbigt... Jag har faktist aldrig varit där innan så jag är väldigt förväntansfull!:bump: Ska mest köpa saker till mig, hela min ridklädsel behöver en rejäl uppdatering:smirk: Hoppas främst på att hitta snygga ridbyxor och kanske några praktiska skor. Tjocka dressyrschabrak är jag ute efter, någon som sett/köpt något sådant nyligen där?

Jag var där igår, men är inte hemma nu så jag kan inte lägga upp några bilder. Men jag lovar att jag ska göra det när jag kommer hem : ]
Iallafall så köpte jag inte alls mycket. Tycker att det var nästan bara samma saker som när jag var där för ca 1 och en halv månad sen. Lite trist :/

Jag var också där igår. :D Fast jag tyckte inte jag hittade nåt speciellt... Köpte nåt flugmedel, ett schabrak (bara för att jag desperat behöver ett nytt, inte för att det var så roligt...) och ett fleecetäcke, som visade sig vara för litet. Hatar att ha en häst som ligger mitt emellan två storlekar... :devil:

Måste också tillägga att jag mycket hellre hade betalat dubbelt så mycket för grejerna om jag hade kunnat gå i lugn och ro, istället för att stå och trängas med så förfärligt mycket folk... :p

Va där igår, blev en del men tyckte där va ont om saker i cob storlek. :smirk:

Grimma
grimskaft
antibit
läderridvantar
fleeclindor 39:95:-
Ländtäcke 99:-
Halvtjockt täcke 329:-
2 schabrak 69:95:-/st
ridbyxor rutiga 329:- svarta 249:-

Åh, denna veckan ska vi åka dit :D Men det är ju bara problemet jag hade sist också, jag har ingen häst att köpa till! :devil: Gamlingen behöver inga fler saker mer än ett regntäcke med fleece som vi använder på vintern. Det ena hon har börjat gå sönder.

Får köpa en massa annat i stället. Finns alltid nåt man kan hitta :D Grimskaft typ :angel:

Detta hittade jag när jag var där i fredags. (+ en fårskinnspad till en kompis och ett schabrak till en annan). Inte så mycket, men så var jag ju inte ute efter något speciellt + att det var lite "utplockat".

Dressyrspö 39,95 :-
Ryktborste 4,95 :-
Ridstrumpor 12,95 :-
"Fodrade" ridstrumpor 19,95 :- (tror jag)
13592688.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 440
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka