ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Jag såg också de tvåfärgade ventilationshjälmarna där! De stog att de var Källquist-hjälmar men jag tror inte det då det inte fanns någon logga eller liknande innuti eller utanpå hjälmen... De var snygga och sköna till ett bra pris om jag minns rätt. :p

Jag såg också de tvåfärgade ventilationshjälmarna där! De stog att de var Källquist-hjälmar men jag tror inte det då det inte fanns någon logga eller liknande innuti eller utanpå hjälmen... De var snygga och sköna till ett bra pris om jag minns rätt. :p

Det kan mycket väl vara källquist, vet att gekås köper en del saker från dom, dock behöver såklart inte hjälmarna vara därifrån.;):p

vill också till ullared! kan kanske åka med en kompis nästa vecka annars så blir det inte förrän september/oktober med familjen. ngn som sett om de har sadelväskor ngn gång? de ggr jag varit där har de inte haft men jag ka ju leva på hoppet tills jag kommer dit;) hoppas på att fårskinnspaddarna finns kvar då med, ridbyxor, strumpor, vantar och schabrak åker väl med det också. hur är det med b och e vitamin, är det sånt som alltid brukar finnas där?

Men säljer Gekås Sadlar? och om hur är kvaliten?

La min tråd fel, så jag lägger in den här o hoppas att det blir rätt denna gång..:confused:
Var på Ullared v 31 under min enda semestervecka o kom hem med detta bla...
13667442.jpg

Snyggt! Vad kostade gjorden?! *vill ha* :bump: Ska dit nästa fredag, hoppas den finns kvar... :)

*KL*

Var där i går:)! Det var sjukt mycket folk, men rätt lungt på hästavdelningen. Handlade massor men inte så mycket i hästväg, detta köpte jag dock:

* Helskodda beigerutiga ridbyxor 299 kr
* Knäskodda gråa ridbyxor 149 kr
* Rosa rutiga ridstrumpor 19 kr
* Polypad-kopia schabrak, rosa-lila 119 kr
* Lite olika borstar för 15 kr styck
* Ryktskrapa 10 kr
* lila borsthovkrats 5 kr
* Grön-beiget grimskaft 20 kr

Det fanns en hel del fina grejer till väldigt bra priser!! Var inte i behov av något särskillt, annars hade jag kunnat köpa hur mycket som helst...

jag ska dit på lördag! :D då ska jag köpa massor av saker! även ifall jag inte har ngn egen häst så finns det ändå många bra saker :)

jag har köpt ett par rutiga transportskydd där uppe men ja ahr inte lagt in bild på dom...dom va grön/brun/beiga eller nåt rutiga...skitsnygga.höga. kostade 129:- har ja för mig....:banana::bump:

UNdrar just om huvudet ser stort ut i den.... har avlångt huvud o allt ser ju nästan stort ut på mig utam en GPA som ja hittade här om dan. Men dom pengarna lägger jag häldre på en ny sadel + lite till.

Minns du prislappen på ventilations hjälmen?

UNdrar just om huvudet ser stort ut i den.... har avlångt huvud o allt ser ju nästan stort ut på mig utam en GPA som ja hittade här om dan. Men dom pengarna lägger jag häldre på en ny sadel + lite till.

Minns du prislappen på ventilations hjälmen?

Jag har oxå ett avlångt huvud men provade inte hjälmen. Kostade mellan 200-300kr minns inte, reagerade i alla fall på att den var så billig!:)

har varit där idag... köpte
-Ridbyxor helskodda 249:-
-Ridbyxor gråa och svarta helskodda 299:-
-Ridstrumpor svart/grå/gröna 12.95:-
-Ridstrumpor svart/grå/rosa 12.95:-
-Ridstrumpor svart/grå/ljusgråa 12.95:-
-Equistar glansspray 99:-
-Ljusgrön ridtröja 79.95:-
-Grön hink 29.95:-
-Vinröd rycktborste 14.95:-
-Dressyrspö svart 59.95:-
-Grimskaft svart 29.95:-
-Grimskaft vinrött 19.95:-
-Sprayflaska tror 6.95:-

och vi skulle egentligen köpa regntäcken ett fodrat och ett ofodrat. Och svarta helskodda ridbyxor om de fanns. hehe...:crazy::devil: (stackars morsan:devil:)

//frida

Ja det var den kan man säga! Men ja tror jag skaffar en innan jag åker dit. Vill ju knappt ta på min gamla nu längre.... O de e ju inte så bra o rida utan!!!
Ska se vad dom har för utbud på elmia nästa helg. Aldrig varit där.

ok, är du nöjd med dem? de råkar inte vara för stora/för små eller inte matcha resten av utr. eller så?? :bump:
Raggar inte alls köp :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 440
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 510
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka