Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

På lördag åker jag :bump:
Har ingen häst förrän till våren så jag tänkte köpa lite praktiska saker bara så som grinskaft, borstar osv. Täckesstorlekar å sånt blir lite svårt. Fler förslag på saker att inhandla utan att veta hästens exakta storlek. (Vet iofs att det blir en arab)
Sen tänkte jag försöka passa på att köpa julklappar och några sköna höst/vinter tröjor.

Bilder på hästsaker utlovas när jag kommer hem!

haha, nejdå täcken i135 är ingen risk att jag köper! =)

inte grå heller för den delen, min häst passar inte i grått", förövrigt tänkte jag inte köpa mer än lindor, var där för inte så länge sen.
jo och till bollen! =)
hihi precis :D åå, jag hoppas verkligen att du kommer att fara :D :angel:

Olika sorters reflexer. Märkte idag att en del av dem är förbrukningsvaror när jag o pållen plöjde in i skogen. De på benen hängde på trekvart...:angel:

15599462.jpg

hööks har ett nästan identiskt som det här fast i blått och lila skulle vara kul och veta prisskillnaden.. har aldrig varit på gekås håller dom samma prisklass som tex hööks så har jag ju mycket närmare dit ..ca 20min och tilll gekås tror jag det tar 6 timmar.

Hööks ligger runt en hundralapp dyrare, tror jag...tror inte att det schabraket ovan kostade så mkt mer än nån hundring. Men ska man räkna in resa och så så kan det bli rätt dyrt att åka till ullared oxå, om det inte är en himla massa man planerat att köpa :)

Hööks ligger runt en hundralapp dyrare, tror jag...tror inte att det schabraket ovan kostade så mkt mer än nån hundring. Men ska man räkna in resa och så så kan det bli rätt dyrt att åka till ullared oxå, om det inte är en himla massa man planerat att köpa :)

det kostade under en hundring.

åh fy!! Hoppas ni kan sova i bilen/eller hur ni nu tar er dit:p

Antar att man är lite bortskämd när det "bara" tar 2,5 timme dit trots allt...

Hejsan.
Jag ska åka ner till
Ullared snart och undrar om
det finns några bra och billiga
Blåa jackor i en ljusfärg som
skulle kunna gå och skriva på
i dam och herrstorlekar som ser typ likadana
ut. :)

sak prova en häst ikväll och blir det den blir det ullaredstripp snabbast möjligt, Har ca 30 minuter dit....

ja självklart!:D men som tur va så är det inte jag som kör den här gången så jag kan ju sova på vägen ner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 217
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 402
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka