Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

ja då kanske vi ses, om du ser någon gå runt med full vagn på hästavdelningen hela dan så e det jag!:angel:
6 1/2h kvar tills jag ska gå upp..

ok. jag ska först en snabbis till häst för att kolla täcken och schabrak sedan vidare till underkläder och sen vanliga kläder och sen tillbaka till häst. har fått för mig att det brukar vara mindre folk på häst så att man ska försöka ta allt det andra innan det blir fullproppat....

det var en bra runda ;) kanske ska testa den denna gången

det var en bra runda ;) kanske ska testa den denna gången

hoppas att den är bra iaf. eftersom schabrakutbudet verkar variera rätt bra under dagen så vill iaf jag försöka få tag på så bra/snygga schabrak som möjligt. täckena kanske inte varierar lika mkt men man vet aldrig;) sen har jag allt övrigt som tex presentförpackningar med badskum och likn. som minst en lär få i julkapp.

Ja, så om du undrar vf en lång tjej springer efter dig så vet jag nog vem det är :idea:

Glöm inte att det är stängt på lördagen v.44 (höstlovsvecka)är ju inte så kul att åka dit när det är stängt...
Mvh. Matten som också är ett Gekå-fan1

*knapplån*

Efter 23 timmar är jag äntligen hemma igen efter en underbart rolig, men dock lång resa :D
Har införskaffat mig en hel del :angel:

Okej, lite sent att lägga ut dem nu, men jag kunde inte låta bli :angel:

Stalltäcke
15735538.jpg

Schabrak
15735539.jpg

15735540.jpg

Isabell Werth (Det första är inte riktigt så lysande brungult, utan mer en snygg ljusbrun färg)
15735541.jpg

15735542.jpg

Fortsättning

Ridbyxor
Beigea och svarta
15735543.jpg

De till vänster här är olivgröna, jag vet inte varför bilden vart så lila :( De till höger är marinblå
15735544.jpg

Jacka och 2 pikéer
15735545.jpg

Ridtäcke i ull
15735546.jpg

Det där stalltäcket, fanns det i små storlekar? 105 och neråt.

Det gråa schabraket :love:

Ska snart dit! :bump: Fast prio #1 först, sen shoppa :D

Och så det sista
Antiglid-padd i neopren med små hål i, 4 st benpaddar, 4 st strykappor, ljusgröna senskydd och kotskydd :d :love:
15735547.jpg

Närbild på padden
http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_18/15730000-15739999/640x480/15735548.jpg

Lite smått och gott
15735549.jpg

Paket med lilarosa grimma + grimskaft som julklapp till min tränares dotter, febertermometer, Torrshampoo, B-vitamin, Ljusgrönt set nos-/nackludd, ridstrumpor, Ryktborste av gethår, Thinsulate-fodrade skinnhandskar, rakt bett samt 2 delat apple-bett :D

Senast ändrad:

Tyvärr tror jag att det här bara fanns i 125 som minst. Men däremot fanns det ett annat ungefär snarlikt i stl 115 och 105 :)

Ja visst är det gråa schabraket underbart!! Jag älskar verkligen Isabell Werth :love:

vad snyggt det gråa är! fasen att jag inte kollade upp färgerna bättr einnan jag åkte. tog det bruna och ett ljusblått.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 217
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 402
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka