Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Okej. Egentligen är det ju inte något jätte-nödvändigt, bara väldigt gulligt. :D

Vet du hur det såg ut på fleece-täckesfronten? Och träns?
Vill ha den där rosa grimman! :love:

Ja det är underbart snyggt. Nästan snyggare här hemma än i affären :angel:
Jag har 2 schabrak sedan tidigare, ett ljusblått och ett marinblått :love:

Ja det är klart det är gullgigt med täcken på små pållar :D

Fleecetäcken fanns det, kollade inte så mycket på storlekar och så eftersom jag inte var ute efter något. Men det fanns ett ganska gulligt fleecetäcke i rosa/lila/blå? rutor, i antingen tunnare ("normal") fleece eller lite tjockare :D
Träns fanns det också fullt av. Såg ut som att det fanns i alla möjliga storlekar, kollade faktiskt inte så noga där heller.

Ja, visst är grimman söt :D

Hejsan.
Jag ska åka ner till
Ullared snart och undrar om
det finns några bra och billiga
Blåa jackor i en ljusfärg som
skulle kunna gå och skriva på
i dam och herrstorlekar som ser typ likadana
ut. :)

Ja det fanns faktiskt både klarblåa och ljusblåa jackor. Dock inte så tjocka. Det fanns både såna som man kan ta av armarna på så det blir en väst, och såna med "fasta" armar :D
Fast om det fanns i herr vet jag inte...

ja hag brukar aldrig tycka något är snyggt i affären sällan för jag blir så stressad av allt folk så hinner inte tänka efter.

Vilket kan bli jobbigt då man köper grejjer man ångrar, och tvärtom köper inte saker man ångrar efteråt.

äh, skojjade ba. men det var nog en 3 månader sen jag sist var där, behöver massor :d

Om nån åker dit innan lördag vill ni kolla om de finns;

- Grå kavaj i strl 34
- Snygga schabrak till full, gärna originella eller med 2 passp.
- Nån grå smugjacka
- Brun dressygjord
- svart hackamore ?

Jag var som sagt var där idag.
- Jag kollade inte på kavajer så det kan jag inte svara på.
- Schabrak fanns det fina av, men mest dressyr och en del allround.
- Smugjacka? Vad är det? :o
- Fanns bara svarta sadelgjordar. Mest i någon form av neopren utan resår.
- Nope, inget hackamore över huvudtaget.

Jo det kan jag hålla med om. Framförallt i denna butik då man blir påkörd av vagnar både framifrån, bakifrån och från sidan :(

Men hellre köpa saker som man sedan ångrar. De kan man sälja vidare om man inte vill ha dem.
Jag är glad att min kompis sa till mig att jag skulle ångra mig om jag inte köpte lite saker idag :angel:

Tack :bump: Låter som att det kommer bli mycket därfirån i jul. :D (Jag råkar bara ha 300 att shoppa för så resten får hamna på mammas julklappslista)

Hihi, julklappar är roligt även om man kanske vet vad de innehåller :angel:

Jag fick t.ex. stalltäcket av min sambo idag. Han tyckte jag förtjänade en för tidig julklapp :love:

För tidiga julklappar är bra. De är dessutom väldigt roliga att ge bort eftersom de minmerar antalet ungar/vänner/släkt att handla till dagarna innan julafton.

I år kommer det vara många hästklappar till mig udner granen. :D Vad finns det för "onödigt" som man bara måååste köpa när man väl är på Gekås imorgon?

Under förutsättningen att det finns kvar.

Hihi :D

Jag tror de finns på bild lite tidigare i tråden. Du får kolla själv för nu ska jag gå och sova en välförtjänt sömn :D

Oj vad mycket fint du hittade!
Nu vill jag också åka dit ju, men har flyttat och bor långt där ifrån nu så det dröjer nog innan jag kommer dit igen :(

VARFÖR finns det aldrig så fina schabrak när jag är där?

hade precis bestämt att jag inte skulle åka dit imorgon, men jag börjar nästan ångra mig!!! =(

*kl*
Själv ska man dit på Fredag, 2:a gången på en månad...Men denna gången med sambon och en dels julklappsinköp...Men några hästsaker lär det bli... köpte idag en jättefin grimma i en ridshop här nere i skåne...SÅÅÅ fin, liknar Hööks nya med flecee på nos, nack och sid remmarna...fast denna var Rosa/ceris..halva priset..99kr..:love:
Förlåt för kapning av tråd men var bara tvungen att visa grimman och att det faktigst går att fynda i våra vanliga ridsportsbutiker..

P.s. Hittade ju min sadel på Hööks för 648kr, nedsatt antagligen för någon köpt och provat (fanns vita hår på undersidan), sen rea pris på den och sen halva reapriset: 648.75kr betalade jag och den passade pållan perfekt... :D

Åhh jag ba älskar ullared :love:

Kom hem med massor av snygga saker

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 394
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka