Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

före nio?? de e ju då kön e som längst. jag e på gekås minst en gång i månaden & har har varit de i hela mitt liv. Av mina erfarenheter ska man dit på tisdagar eller på em hällst ej fredag och lördag då alla åker dit. åker man dit på morgonen så får mna vara där kl 6 om man vill komma in för dom öppnar ju 8. de e min erfarenhet å de har aldirg slått fel hittills. sist kunde vi bara gå in å gå ut.. kanon. då var vi där kl 4 en torsdag innan löning

Så tisdagar är bästa dagen i veckan att vara där?
Vi brukar åka en veckodag när vi ska dit, då åker vi tidigt så vi är där när dom öppnar. De senaste gångerna har det bara varit att gå in, ingen kö, och sist vi va där vare nästan inget folk alls. Ingen trängsel eller något, lite mer folk kom framåt lunchtid. Det va verkligen toppen! :d Men nu när det börjar närma sig jul känns det knappt lönt att åka, kommer väl vara massa folk ända fram till jul nu? Eller vad tror ni?

Någon som har sett om de har några ridbyxor som är fleecefodrade? Till både barn och vuxen?

Japp, det finns. Har köpt två par fleecefodrade ridbyxor där. Ett par var barnstorlek och ett par vuxen.
Men jag tror att dom ska sluta sälja dom nu för att sista gången jag var där (ca 1 månad sedan) så var det bara några kvar som var prissänkta. Så jag frågade varför och dom sa att dom skulle sluta sälja dom tyvärr :/
Skitsynd, för de är verkligen hur bra som helst!

vi brukar åka så vi är där vid 5 på fredagar.
då har vi ALLTID hela varuhuset för oss själva nästan! :love:

Jo, men då har man ju knappt nån tid på sig...man vill ju ha en dag på sig när man väl är där. 3 timmar eller vad det blir räcker ju inte alls! ;)

Det är ju helt klart en heldagsresa :D
Om man inte bor jättenära då så man kan vara där flera ggr i veckan, åhh vad kul det skulle va! :love:

*kl*

Så ni inte glömmer av er...

INGA annonser, prisförfrågningar eller liknande får finnas i tråden. sköt sånna grejer direkt via PM

Alltså: Anna har köpt ett fint schabrak, Lasse ska åka till gekås nästa vecka och undrar vad schabraket kostade. Lasse skickar då pm till Anna och frågar. Jättebra! tråden fortsätter!

Men så dagen efter kommer Anna och säger att schabraket var för litet, Lisa svarar i tråden med "Jag kan köpa det, hur mycket vill du ha?!", Anna svarar att hon vill ha 175kr och VIPS så är tråden borttagen.
Vad lär vi oss av den här historien?
Jo: Använd pm-funktionen!

Tjafs om vad man ska kalla affären gekås/ullared hör inte heller hemma här.
Alltså: Maja skriver "jag ska till ullared imorgon". Vilhelm svarar "DET HETER GEKÅS!!". Maja svarar "Jag har ALLTID kallat det Ullared". Vilhelm svarar "Ullared är en STAD! Affären heter GEKÅS!!!!" och TJOFF så ligger tråden i soptunnan!
Och vad lär vi och av den här historien?
Jo: Låt dom andra kalla det vad dom vill, alla fattar ju ändå vad som menas.

kl.´

men hallå, VART ÄR BILDERNA??????
nån som vet om de har ländtäcken inne i full? var där för ett par veckor sen o då fanns bara ponny..

Jo, men då har man ju knappt nån tid på sig...man vill ju ha en dag på sig när man väl är där. 3 timmar eller vad det blir räcker ju inte alls! ;)

Jo, för mig; jag är bara intresserad av en avdelning! :D
Eller kanske nedervåningen lite också!

Jag ska dit på lördag!! Åh, jag vill köpa så mycket, men jag antar att jag får begränsa grejjerna till mig själv, jag ska ju julklappshandla. ;)

Enligt mormor så var det väldigt urplockat :(
Inte så mkt på hästavdelningen dock, bara på ridkläderna.
De verkar inte ha så mkt kul kläder nu för tiden :(

Tänker håll stenkoll på denna att denna infon uppdateras på varje ny sida då denna tråd bara måste finnas kvar!:)

Vet inte, men risken är ju att väldigt många julhandlar på Ullared tidigt så att de knappt hinner fylla på sortimentet.
Var visst kläder som det var sämst sortiment på,
annars var det nog rätt bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 217
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 402
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka