Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

haha va många vi kommer va =) spännande =)

ser dock inte upp att gå upp halv fem imorgon bitti..

nae, halv 5 är kanske inte min bästa tid på dagen heller (... eller natten snarare :D) men upp måste man. Hoppas på att man slipper köra ditvägen iaf så man kan passa på att ta en powernap! ;)

Vi syns i kaoset :D

och till er alla: bilder kommer så snabbt jag kan fixa :bump:

Åh irriterande! Min kompis va där i söndags, skickade önskelista o de skydden stod högst upp, men hon kunde inte hitta dom, antog att de va slut :cry:
Måste bli en tripp till ge-kås snart!

Ska dit nästa helg =)

Ska jag kolla efter något speciellt som ni vill veta om de har?

Såg inte mycket rosa grejer när jag var där.
Träns med rosa fodring och strass finns typ alltid, fleecelindor också.

Rosa sadelhängare i metall fanns det också förresten :D

*kl*

snart två timmar sen man kom hem och här kommer bilderna :) Lite kassa pga mörkt och blixt på kameran

Benskydden :love: inga S fanns kvar, så jag chansade vilt på M. Fram blev dom liiite stora bara annars är dom jättehärliga!

Utetäcke 200 gram m. 1680 D!! (3000 Mp, 3000 mvt)
Trodde de skulle vara stort i halsen, spände in till sista men tror faktiskt jag kan spänna ut lite :) färgen va kanske inte den bästa då :angel:

ett svart dressyrschabrak med guldkant :)

forts..

Sadelgjord med teddy och resår (fanns från 45- 125. Detta är 75)

Ett tvådelat Knights-bett. egg

en supermjuk tröjja med knäppbar krage och hål för tummen :love:

Vita lindor, Cold gel, putsdukar, glansspray, svarta ridbyxor (tygskodda) och så knightsbettet

Jag bor bara 1,5 mil från Ullared så jag är där med lite jämna mellanrum :angel: Fyndade ett fleecefodrat regntäcke häromdagen för 249 kr :D (se bild) lite högre hals och kanonbra passform!

2njfx3n.jpg

Var där idag, en j**la massa folk!

Hästen är halt, vet inte om han blir bra så då vill man inte handla för mycket..

Blev dock:
Fleecetäcke, blått med hals 189:-
Lädergrimma, mässing 99:-
Sen bara lite pälsglans och andra förbrukningsgrejor. Kollade på dom fina fluffskydden, men till och med L hade blivit på tok för små.. :P
Så går det när man har en elefanthäst! :D

KL

Någon som vet om de ursnygga (enligt mig i alla fall :D) silverfärgade grimmorna med matta "silver"beslag finns kvar nu också? "Hästskrället" slet sönder sin i transporten. Har lagat grimman hos sadelmakare (fick då tyvärr ett blankt beslag), men skulle gärna vilja ha ett par till "på lager"!

Det där 200 grams täcket i 1680 D köpte jag när jag var där nyligen, verkar ju toppen bra och vilket pris!!:laugh:

ska bli intressant och se om det håller vid sömmarna inuti vid kanalerna bara :) kommer inte börja använda de förens i feb

Vaddå man blev lite sugen på att åka dit nu efter Kanal5 visat första avsnittet av Ullared. :D

Ni som var där i fredags, ni hjälpte till att göra nytt försäljningsrekord - 22,2 miljoner kronor i fredags. :eek:

ni som varit där nyss - finns det reflex-ländtäcke och rumpvärmare i fårskinn (iaf i samma tjocklek som fårskinn) och till vilket pris isf? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 336
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka