Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

*lånar min egna knapp*

Jag är en riktig Ullareds-nörd! Är där minst 2 ggr/år.
Kan ju förklara med att min familj bor en bit utanför GBG, så jag åker inte hela vägen från Skellefte och enbart dit 2ggr/år.
Men nu flyttar jag till Stockholm i Maj så då hoppas jag man hinner med en Ullaredssväng dels för att kolla lite saker till mig själv, nya boendet och såklart hästen :)

Har köpt flera täcken, schabrak, kläder och en massa annat och är supernöjd.
Man är alltid trött och nöjd efter ett Ullaredsbesök :)
 
Sv: Ullaredstråd!

Det är lite dåligt med bilder i den här tråden, så jag slänger upp lite bilder från när jag var där senast. :angel:

Och när var jag där senast? ett halvår sedan kanske ..? Bilder iaf:

IMG_4762.jpg


IMG_4757.jpg
 
Sv: Ullaredstråd!

Va i Ullared i går, blev inte jätte mycket saker, men blev några grimmor, blue spray, sadelöverdrag och några piggborstar.. ev något mer.
lägger inbilder så fort jag fixar dem:)
 
Sv: Ullaredstråd!

*kl*

Någon som varit där nyligen som såg om de hade några vettiga strykkappor?
Mina har rymt!
 
Sv: Ullaredstråd!

Ååh jag var på Ullared i onsdags, hur kul som helst!
Eftersom jag ska köpa häst i juli så var det en massa saker som skulle ikasseras ;)
 
Sv: Ullaredstråd!

Jaa absolut, där finns en hel del faktiskt! :D
 
Sv: Ullaredstråd!

kl.

var där i fredags en snabbis på ett spontanbesök, jag skulle absolut inte handla något i hästväg men lyckades komma hem med 4 par ridhanskar, 2 par ridstrumpor, schabrak, regntäcke, fleecetäcke, boots, sadeltvål, 2 ridspön, sadelöverdrag...

om intresse finns kan jag fota...:p
 
Sv: Ullaredstråd!

kl.

Har en bild i datorn på ett träns inhandlat på Gekås.
Visserligen ett år sedan men det är en bild iallafall och dem hade ungefär likadana träns när jag var där i helgen så :p
Älskar det tränset!!!:love:


25616093.jpg
 
Sv: Ullaredstråd!

Japp det tycker iallafall jag! :p
Jag har två andra träns köpta där sommarn 2004 (precis innan jag fick min häst) och dem använder jag flitigt ännu och dem är fortfarande kanonfina, med tanke på att dem kostade under 200-lappen är jag mycket nöjd med dem också :p
 
Sv: Ullaredstråd!

Okej ! Låter bra , då kanske jag ska satsa på ett nytt träns när jag kommer dit ! (:
 
Sv: Ullaredstråd!

Nån som skall dit får gärna kika om de har achenträns utan käkrem?
Är på jakt efter ett sånt. :)
 
Sv: Ullaredstråd!

Okej, kan ju hålla ögonen öppna (: Äre till islandshäst elr varför utan käkrem ? *bara nyfiken*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hur säkra är Freejumps? Dottern rider med en annan typ av säkerhetsstigbygel idag där utsidan viker sig vid tryck, känns väldigt...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: Freazer
·
Hemmet Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D)...
Svar
4
· Visningar
219
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
348
Senast: vilde
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
350
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp