Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Det blev en ganska tunn skörd för min del idag eftersom jag håller på att spara..

Det mest akuta + switch till stallkompisarna

27088773.jpg


Köpte även ett bogskydd som inte kom med på bilden :/

// Train
 
Sv: Ullaredstråd!

Japp det är till min Islandsvalack :)
Sen är jag själv lite allergisk mot käkremmar, tycker de är onödiga.

Bara en nosgrimma med achen skulle också kunna fungera bra. :)
 
Sv: Ullaredstråd!

De finns ett islandsträns på H**ks som ser ut som du beskriver! FAsst det visste du säkert redan
 
Sv: Ullaredstråd!

Jo men det är brunt...

Kanske skall tillägga att det måste vara svart med silverdetaljer ;)
 
Sv: Ullaredstråd!

Åh ! Äntligen lite bilder ! :D har varit lite glest med det i den här tråden (;

Gillar verkligen det lila schabraket ! Och funderar på att skaffa ett par sånna där boots, dom verkar bra !



Mina höll tyvär bara två veckor ca.. :(
Fast å andra sidan har jag en häst som trampar söder boots på löpandeband.. :angel:
 
Sv: Ullaredstråd!

Vi skall dit på lördag!

Två flugor i en smäll när det ändå är öppet hus på gremo i Ätran.

Både jag och gubben nöjda
 
Sv: Ullaredstråd!

[/B]


Mina höll tyvär bara två veckor ca.. :(
Fast å andra sidan har jag en häst som trampar söder boots på löpandeband.. :angel:

Okeej.. kanske inte så bra ändå då.. Kanske köper ett par sånna där andra som också fanns på bild i den här tråden då (: Elr båda :D
 
Sv: Ullaredstråd!

OT fråga men hoppas det är okej.

Jag har aldrig varit på GEKÅS förut, så huuur mycket billigare är det egentligen? :D

Det går ju inte exact att säga men det är en hel del! När jag var där i somras såg jag ett träns, jätte snyggt! Det kostade 179 kr på gekås. Och det fanns också på hööks. Där kostade det 449 kr.

Så det är ju lite skillnad.


Adíos.

Ebba.
 
Sv: Ullaredstråd!

Det hoppas jag att de är också ;)
Kostade inte så mycket heller, typ 30 kr tror jag :D

Mina förra gick sönder efter första användningen (köpta på ett annat ställe) och nu har jag tröttnat på att försöka laga xD

// Train
 
Sv: Ullaredstråd!

nästa vecka ska jag dit! tyvärrr har jag ju förhoppningsvis (!) ingen häst snart, det får blir saker till huset och bebben ist, sen hoppas jag att de på jobbet och syrran skickar med en handlarlista så jag har anledning att köpa nåt på hästavdelningen!
 
Sv: Ullaredstråd!

*kl*

Ikväll tar jag och kompisen båten till Oskarshamn å sen styr vi bilen till Ullared.
I morgon blir det SHOPPA för hela slanten. :D :banana: :D
 
Sv: Ullaredstråd!

Hemkommen från ullared. :laugh:
Fick med mig lite hem iaf. :D

alb_show_id1048386_page0.html


Hoppas det vart rätt nu med länken. Orkar inte lägga in varje bild för sig ikväll men kan göra det imorgon isf.
 
Sv: Ullaredstråd!

Märkte att den av någon konstig anledning ej kom med, men orkade ej krångla.

http://[URL="http://www.pixbox.se/alb_show_id1048386_page0.html"]

www.pixbox.se/alb_show_id1048386_page0.html[/URL]

Hoppas de fungerar nu då. :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hur säkra är Freejumps? Dottern rider med en annan typ av säkerhetsstigbygel idag där utsidan viker sig vid tryck, känns väldigt...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: Freazer
·
Hemmet Vi ska köpa en ny säng och är vilse i sängdjungeln. Vi önskar oss en kontinentalsäng delad i två (så att vi får upp den för trappan :D)...
Svar
4
· Visningar
219
Senast: Squie
·
Kläder & Bli fin Behöver lite hjälp från er stickande bukefalister. Jag har en kompis som fyller år i sommar och hon har på sistone börjat intressera...
Svar
5
· Visningar
348
Senast: vilde
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
350
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp