Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Du plockade på dig bra ser jag. :p
Fina grejer, speciellt schabraket.

De har ju börjat ta in Horse Saver, vilket ju är ett märke som inte helt okänt. Framför allt tycker jag att deras schabrak har en väldigt bra passform.
Pendlande tillgång dock!
Isabel Werth-schabraken är snygga, men ligger inget bra i min åsikt (flärparna framtill sitter för högt mot manken => schabraket dras tajt mot manken när man rider).

Jag gillar werth-schabraken. Det är jätte enkelt att sprätta bort flärpen och sy fast den längre ner.

Ska snart åka till gekås, har bara ca 2 mil dit, är stamkund där. Det finns massa trevliga saker att shoppa och titta på!:d

KL

Jag bor i Umeå (västerbotten) och ahr varit där två ggr och jag SKAAA dit i sommar igen!

Har rätt mkt helt suveräna saker därifrån! Men jag vill se mer bilder på det ni handlat! nu nu nu :D

Efter att ha kollat igenom tråden så är jag sååå sugen på att åka dit jag med, men det får nog vänta till sommaren.

Åh ! Äntligen lite bilder ! :D har varit lite glest med det i den här tråden (;

Gillar verkligen det lila schabraket ! Och funderar på att skaffa ett par sånna där boots, dom verkar bra !

KL

Fodervärden ska dit på lördag, tänkte kolla med er som varit där nu i dagarna om de har kvar mockgreparna?? Man köpte skaftet löst o "huvudena" löst. Någon som vet om de finns kvar??

antiloop: ja när jag var på ullared i måndags så fanns det både grep skagt och själva underdelen att köpa ;)

celoty bootsen är underbara :D, och schabraket lika så ^^

Har de stallskor/kängor där också?. Blir assugen på att åka dit när man suttit och läst allt ni skrivit. Jag var där för flera år sedan när de precis startat hästavdelningen och låter som de utökat den rejält :D.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka