Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Nehepp lyckades inte nu heller något vidare.
Ni får helt enkelt ta å kopiera länken å klistra in den istället.
Någon som vet vad jag gör för fel???

Testar igen så får vi se.
Länk

Nääeä fanns bara i grått, men grått är min favoritfärg så jag är mer än nöjd med det :p Men det fanns även med mörkbrun kant istället för röd ;)

Ska göra ett försök å lägga in varje bild för sig.

Regntäcke

Hönät & tränshängare

Bett mm

Träns

pic_show_id27180480.html

Grimmor

När länken slutar på .html är det en sida man länkar till, högerklicka på bilden och leta efter bildadressen som ska sluta på .jpg så får du in bilder. :)

Ja SÅ SNYGGT!! Vill oxå åka till ge-kås nu :( Blir tyvärr alltid så mycket pengar som går åt nu när man har hus, barn o en gubbe att handla till med!

*K-L*

Var på Ullared idag och shoppade lite grejer, tyvärr har jag ff inte fattat hur man lägger in bilder,,, Men blev nya randiga ridbyxor, en Isabelle werth skjorta, senskydd, pälsglans och boots bla.
Såg riktigt snygga Pessoa träns, tyvärr räckte inte plånboken för ett sånt, men riktigt fin kvalite:laugh:

Såg riktigt snygga Pessoa träns, tyvärr räckte inte plånboken för ett sånt, men riktigt fin kvalite:laugh:

Såg dessa också, shit vad dyra dom kändes när man precis kollat på de andra tränsen som ligger på runt 200 i pris :p
Samma sak här, hade plånboken räckt hade ett sådant garanterat följt med hem.

På samma sida som regntäckena (mitt emot sommar/stalltäckena) :idea:
Dom fick tydligen inte hänga bland de andra tränsen ;)

kl
Är där ganska många gånger om året,
men har aldrig sett några kvalitetsträns där.
Måste åka snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 336
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 930
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka