Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Detta är ett regntäcke med fleecefoder från gekås.
Det känns riktigt rivstarkt och bra!

CIMG2820.jpg

tusan, jag glömde ta bilder idag :o vi fick lite bråttom nere på häst, men lite fick jag med mej hem iaf. Fixar bilder på allt imorgon, är på väg hem nu :)

Tycker täckena på U-red överlag håller mycket bra! De jag köpt har varit rätt små i storlekarna, så nu sist köpte jag en storlek större.

Jag såg en tjej gå med jeansridbyxor i vagnen, men lyckades inte hitta vart de hängde. Antingen tog hon sista paret eller så är jag blind :)

Ska åka ut till stallet nu så får totton prova, bilder kommer när jag kommit hem :)

Råkade fastna på 50-årsfest igår, men här kommer bilderna iaf :)

Träns att plocka reservdelar från, benreflexer, Foxfire och reflex-skrittäcke

Grönt sammetschabrak, rosa schabrak och matchande ländtäcke (köptes under tvång från min kompis, haha)

regntäcke

Tunnt innetäcke

Vintertäcke med hals

Råkade fastna på 50-årsfest igår, men här kommer bilderna iaf :)

Träns att plocka reservdelar från, benreflexer, Foxfire och reflex-skrittäcke

Grönt sammetschabrak, rosa schabrak och matchande ländtäcke (köptes under tvång från min kompis, haha)

regntäcke

Tunnt innetäcke

Vintertäcke med hals

Suck...tror jag får sluta läsa denna tråden, blir bara mer å mer sugen på att åka dit.....
Sitter täcket och halsdelen ihop på termotäcket? Hur tjockt är det? ca: pris?

det står att det ska vara 100 g, men jag tycker mer det känns som typ 50 g :)

*kl*

Jag åker dit på fredag :bump:
någon som vet om det finns tömkörningstömmar? sånna som är rundade de sista meterna fram till bettet sas..
annars ska jag leta efter höst-ridjacka, schabrak, benlindor o lär säkert hitta alldeles för mkt!!

jag har tittat efter det varje gågn jag varit där och d ehar aldrig haft sådana tömmar, tyvärr. (men sådant kan ju komma o gå)

vill tipsa att om ni är ute efter varseljacka och de bara har "de tunna regnjackorna utan vidare foder" och ni vill gå varma, ta en tripp på herravdelningen, köpte en grå-orange varseljacka, fodrad, superskön!!!!!!!

KL
Jag skrev till bloggen o undrade om de inte kunde ta lite foto på regn- o vintertäcken nu när hösten är här o det är dags att klä på hästarna.
Fick tyvärr svaret att hästtäcken inte gör sig så bra på bild.:mad:
Så nu vet ni det. Ska ni ha bra bilder så ta inte på hästtäcken :D
// Linda

kl

Ska dit imorn då:laugh:. Hur är det på tränsfronten nu? Bra utbud? Ett halvår sen jag var där sist och kollade inte på tränsen då..

oj ,förlåt mig !
Jag har ju lovat en massa bilder ser jag !
Dom kommer under morgondagen (=

Någon som vet om de har ridoveraller thermofodrad nu på Gekås? Såg sådana när jag var där för 2 år sedan iallafall.

Om jag inte mins helt fel har jag för mig att jag sett sådana.

Såg på en annan blogg att dom hade ruskigt snygga långa ridkappor iaf.. :)
(länken ligger här i tråden)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 347
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 940
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II