Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

allt från 155-165cm. ja men dom gångerna jag har varit nere så har dom inte haft mer än ett täcke som har passat. och jag har varit nere tre gånger på ca ett och ett halvt år.

Är det ingen som har några bilder på Pessoa tränsen????

155 har de haft varje gång jag har varit där. Inte i alla modeller, men flera olika,

Lite trådkapning, men nån som varit på börjes i kungsbacka?
Har de "samma" sortiment som i tingsryd m lite mer märkesvaror och så eller är det bara katalogsortimentet?

Lite trådkapning, men nån som varit på börjes i kungsbacka?
Har de "samma" sortiment som i tingsryd m lite mer märkesvaror och så eller är det bara katalogsortimentet?

Jag tycker det är precis samma sortiment som i katalogen, och har man suttit och dregglat över katalogen i månader, så som jag gjort, så tycker man inte det är något speciellt annorlunda jämfört med katalogen.
Var där senast i eftermiddags. Inget nytt från öppningsdagen då jag också var där.

Nån som sett om de har elrep+isolatorer på sistone? Har bara funnits till elband sista ggr jag varit där...
Är ute efter ett kort kimblewickbett också, men det är kanske att hoppas på f mkt...
...finns förresten de där SWE schabraken kvar så blir det absolut en tur dit i veckan! Grymma ju!!!

...på Gekås, alltså! Inte på Börjes. Svarade nog på fel inlägg. :o

KL

Jag var där igår och handlade lite. Blev inte överdrivet mycket hästsaker, men en heeeel del annat.
Fick iaf med mig hem:
* Klisterlindor
* Jodopax
* Helosan
* Gasbinda
* Brems
* 2 flughuvor
* Groomingbag (att ha lite sjukgrejer i)
* 8 lädergrimmor ;)
* 5 grimskaft
* En Jacka med löstagbart foder

IMGP5518_Medium.jpg

IMGP5516_Medium.jpg

IMGP5517_Medium.jpg

IMGP5515_Medium.jpg

weei va kul =) vi är ett gäng som ska dit på onsdag =)

såg du några regntäcken utan foder tro?

Hoppas grimmorna håller för dig.. köpte 3 st och alla gick i sönder (lädret i nackstycket knäcktes av) =(

Jag har 4st lädergrimmor som jag har haft i flera år, de är jättefina!
Så det är nog väldigt olika på olika partier, det är därför det är så billigt.

Varför åtta lädergrimmor?:confused::D

om man får fråga det vad kostade flughuvorna ?

ja jag har oxå den vit/svarta lädergrimman o den har hållt i ett år nu..i ur o skur..mjuk o fin e den..

Jag ska dit imorgon!!!!! Underbart att dom har öppet på söndagar nu för tiden! Någon som varit där på sistone och sett om det funnits mycket kul på hästavdelningen??

Varför åtta lädergrimmor?:confused::D

om man får fråga det vad kostade flughuvorna ?

Många hästar? ;) Har 24 hästar på jobbet som mer än gärna ville ha lite nytt på skallen:)

Flughuvorna kostade 49 spänn styck. Tyckte dom verkade så bra, så jag köpte 2 när jag endå var där :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 932
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka