Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Va där en snabbis igår! Bilder kommer kankse under dagen, blev två schabrak (för det behöver man ju verkligen fler av ) flughuva, nättäcke för 50kr! och en lädergrimma..
Dom har väldigt olika från gång till gång.. mkt täcken och schabrak när jag var där men inte så mkt snygga ridbyxor tyvärr när jag var där.. nån vecka sen.
har ingen aning om vad det är för storlekar på täckena.. såg inget så litet.. Såg mest 125-165..
Har inte sett några 85-täcken på hästavdelningen de gånger jag varit där.
Men kolla på hundavdelningen, dom har en del hundtäcken och dom borde ju finnas i den storleken
När jag var där så tror jag att det minsta jag såg var 95. Letade själv efter 105 men fanns bara något enstaka i den storleken. Har du tur så hittar du.
Trevlig shoppingtur.
Nej, så enormt stor är inte hästavdelningen. Som en godisbutik ungefär, innehåller alla sorter så man kan köpa precis vad man är sugen på och lite till, men ingen fabriksoutlet som man äter ihjäl sig på.
Var på Gekås i går och jag måste säga att jag var lite besviken ...
Fanns inte särskilt mycket saker, men jag hittade ett regntäcke i stl 85 =)
Sen blev det lite annat, ett bett, Aloe vera gele, bomull, grindhandtag, det var typ allt... Ska försöka lägga in bilder sen =)
jag har exakt dom skydena fast dom är lime gröna jätte snygga till mörkbrun häst dom har svarta ben.hade tur att dom hae den storleken till han. är svårt att hitta täcken och sånt på ullared när hästen är 173cm hög!!!!!