Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Okej :D ahar man många hästar så har man, du skulle inte kunna skänka en till mig :angel::idea:

KL

Dundrar nog förbi på måndag påväg hem från köpenhamn. Lädergrimmor (föredrar sådana över nylon), körpisk till tömkörning, spångrep med kort skaft samt förbygel (utan resår) står på shopping listan.

Någon som sett fårskinnstunnel till dressyrgjordar?

Någon som vet om de har kvar longer/tömkörningsgjorden i läder?
Några andra fina, roliga saker?

tömkörningsgjorden i läder har dom kvar. va där idag

jag såg varken bruna eller blåa.. hmm.. men lila och rosa? Fast jag gillade inte några av skydden jag såg.

Du såg inte om dom hade ngr bra paddar för nattlindning? Stora sådana:D

Jag har sett bruna i fyrpack, dom har stått längst upp på hyllan med benskydd.
Kopia på catago/lamicell/allaandrasånna. Har sånna i lila, gillar dom skarpt!

ja va såna som jag såg i andra färger.. men inte dom färgerna som eftersöktes =)

Ja skydden är bra har såna sen innan.. men jag va tvungen att köpa ponny fram och full bak till ponnyn för ponny bak va jättesmå

KL

Jag ska dit imorron och stanna över natten i en campingstuga :banana: Ska bli sååå kul. Har inte varit där på några år faktiskt..

kl

I morgon natt åker vi för att stå utanför när dörrarna öppnar kl sju på lördag morgon :) Det känns dock som om någon inte vill att vi ska komma dit; jag fick inte min lön igår som jag skulle få, mamma fick inte sin löneförhöjning, mammas kompis som ska åka med får först besked att hon ska betala tillbaka 18 000 till csn och sen blåser ett fönster upp i henne hus = fönster och förnsterkarm totalförstört. Jag får låna pengar av snälla pojkvännen och mammas kompis lånar pengar av mamma. Vi ska tammebannemej komma iväg! :mad:;)

*kl*

Wiee, jag ska åka dit med mina fd. (och blivande) stallägare på torsdag! Gud, vad jag ska shoppa grejer till nya hästen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 932
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka