S
sharapova
Sv: Ullaredstråd!
Undrar om någon vet om de säljer "kolla masken paket" på Gekås?
Undrar om någon vet om de säljer "kolla masken paket" på Gekås?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu skall jag handla.. har tittat pa alla bilderna och verkar som ni alla har hittat massor av fynd. Men det blir nog inte forrann efter jul som jag kan ta mig dit, och undrar om de fyller pa dagligen med allt och hur svart det ar att hitta saker for ponnystorlek.. mina araber ar ju at det "mindre" hallet och mitt sto bar ponny i det mesta. manga ganger far jag kopa bade cob och ponny trans och satta ihop. hon har en 105 mun och ar bred over pannan.. killen ar lite mer "normal" sa han kan ga cob om jag gor mer hal.
behover ocksa ha tacken till dem i olika varianter, hur ar utbudet pa mindre storlekar med det? och rent allmant, vilken dag i veckan ar det minst folk att slass med?? forstar veckandan ar packat, men om man aker en tisdag tex?
Sen rent generellt om man vill "storhandla", hur mkt pengar kan man rakna med att spendera? Pratar vi 10 tusen eller mindre? Forstas kommer hela butiken att genomgas, men hastavdelningen ar val var det mesta av kronorna kommer att sluta..
Jag har aldrig varit sa det skall bli skoj att komma dit och se "elandet".....
Storlekarna behöver du inte oroa dig för. Det är snarare så att de "vanliga" tex 135 är mer utplockat än 125.
Fråga personalen om det fattas en storlek för de kan ha ute på lagret.
Innan jul är det mycket folk men dagarna precis före jul brukar det vara lugnare.
Efter jul tycker jag det är lugnare i butiken. Var där en dag i februari i år när det var snöstorm. Syrran ringde mig när jag stod på hästavdelningen o frågade om det var mycket folk. Såg en kund till.
Var helt ensam på blå fikan. Nästan kusligt med ett gekås med ett antal kunder som en ica-affär.
// Linda