Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Jag har svarta roping därifrån, det finns bild i tråden.
jag är supernöjd med mina! Köpte ett par till sist jag var där o la på hyllan tills de jag använder har gjort sitt.

typ kl

någon som vet om de har shortchaps eller stövelskaft? minns inte riktigt hur det såg ut sist jag var där..
och någon som har koll på hur schabrak-sortimentet ser ut nu? det var himla trist senast tyvärr.

(har precis övertalat en kompis om att vi ska åka snart! :D)

schortchaps finns i mängder, fanns även skaft när jag var där sist.

kl

Nu är det inbokat, 3 hästtjejer åker dit den 18 mars! :banana:

Mitt tåg var försenat sju timmar igår, så vi hann inte ner till Ullared/GeKås. Men vi åker dit på söndag istället :)

kl

Jag ska till detta underbara varuhus på torsdag :banana::banana::banana:

Är det någon som har någon koll på vad de brukar ha för benlinor, både elastiska och fleece?

Paddar för att ha under benlindorna, någon som vet vad de brukar ha? Typ filt, neopren eller så?

Jag har läst lite tidigare i tråden att de säljer BoT utrustning (tyvärr så har jag inte kommit igenom alla jättemånga sidor än, 30 sidor kvar tror jag, så jag tänkte jag frågar istället) säljer de hela sortimentet för häst? Skulle någon kunna pm mig priset på vad paddar är?

Kan knappt vänta tills jag är där :bump::bump::bump:

Jag var där igår och de hade INGA lindor alls! Jag blev riktigt besviken. Men jag köpte iaf två par ridbyxor, stövelstrumpor och en ridtröja. Inget jättekul men nödvändigt :P

kl

Hur ser det ut med krokar, korgar, täckeshängare osv. (inredning till sadelkammare)?

Vi ska åka dit snart :bump:

Va? Det brukar ju finnas hur mycket som helst. De ligger på hörnet mitt emot vitaminerna och mineralerna och det. Längst bort på häst, bredvid lagerdörren och gränsande till husdjurstillbehören.

Där var det bara täcken, jag letade som en tok!

Har turen att bo 3 mil från självaste Ullared, men särskilt mycket handlat på Gekås har det inte blivit. Blir nog mer handlat där när man blir hästägare snart:p

dessa har jag köpt där, elastiska, jättebra är de! kostade hiskeliga 30 kr:D

69343_443504986049_684896049_5876350_4626882_n.jpg

krokar finns vid verktygsavd.

täckeshängare tror jag inte finns, men hoppas på det för det behöver jag också:D

Fast sist jag var där för ca.3 veckor sedan höll dom på att flytta om på hästavdelningen och då var täckena flyttade längst ner och det verkade som att de skulle förbli där. Kändes som att det var väldigt mycket mindre i sortimentet då, men förhoppningsvis berodde det bara på omorganiseringen.

Jag var ju där för drygt en vecka sen, och då var täckena längst bort på hästavdelningen som du säger. Sjukt trångt i gången närmast väggen. Lindorna fanns mittemot schabraken, vid lite spön, skydd och andra pryttlar.

Det var där jag letade, vid skydden och det. Men hittade inga ... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 932
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
413
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka