ultraljud på Privatklinik i Norrköping?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ultraljud på Privatklinik i Norrköping?

Jag har ju dragit alla de argumenten. :confused: ...

Jag fattar att du tycker jag är jättetaskig...

Och i vilket fall får man finna sig i att bli emotsagd på ett internetforum.

Har du? Hur har jag missat det? Är det en annan tråd? jag är nämligen väldigt intresserad själv av just faran med UL.

Jättetaskig och jättetaskig... Jag tyckte ordvalet visade på en dålig människosyn och sen tror jag inte att det är särskilt effektivt argumenterat mot någon med hennes synsätt.

Visst ska det diskuteras på diskussionsforum, det brukar jag ju säga själv, men jag tycker inte alls att det är ämnet som diskuterats i denna tråd. Man kan diskutera det faktum att man tycker att det är fel att vara besatt av att få veta något man inte kan göra något åt, att det kan skada fostret, etc. Men mest energi har gått åt till att säga att hon ska betala för det själv eller sluta gnälla. Det är ju lika dåligt för fostret om hon betalar själv. Det låter som att de flesta är mer bekymrade om landstingskassan än om barnet! Det får henne bara i försvarsställning, och drar över eventuella andra UL-velpottor på samma sida som hon.

Fny
 
Sv: ultraljud på Privatklinik i Norrköping?

Herregud, jag läste tråden av en slump och blev mäkta konfunderad över resonemangen här.

En mamma skriver att hon inte har 900kr för att göra en undersökning om något hon tydligen uppfattar som viktigt.
Hoppas verkligen att hon blev gravid av misstag och pluggar eller liknande så det är därför hon inte har pengar...

Att inte ha 900kr undansparat, eller att inte ha 900kr att lägga lite på vad man vill är helt oacceptabelt om man ska bli förälder.
Hur ska ekonomin gå ihop när barnet kommer?
Barnkläder behöver bytas ut ofta, och de är inte gratis...
Blöjor, kläder, mat, leksaker i måtta....
Det blir mycket pengar.

Skriver inte detta för att irritera på något sätt,
även en fattig mamma kan vara världens bästa!
Men tänk på ekonomin folk, de flesta svenskar är mycket dåliga på att spara.
Många tar tom lån för att åka på semester... Idiotiskt :S

//En singel man som sparar på ofödda barns konto var månad.
 
Sv: ultraljud på Privatklinik i Norrköping?

tråden är TRE år gammal du har letat ordentligt du! Med nyskapat nick och ett inlägg!
 
Sv: ultraljud på Privatklinik i Norrköping?

*kl*
Diskussion känns en aning gamal och finns det intresse av att diskutera på nytt så går det bra att starta en ny tråd, detta barn hoppas jag verkligen har fötts vid det här laget, annars tycker jag fruktansvärt synd om mamman... :angel::D

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 183
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 542
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 421
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 889
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp