Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
hmmm :rage:

Men när tog du den då - efter igår em borde nog alla fattat min roll, jag mer el mindre skrek ut den juh..:crazy:
Jag fick ju en spionrad att Mentorn skyddar paddington.
Jag var inte hundra då för mentorn kunde ju ha skyddat dig ändå.
Men sen när jag fick sian då fattade jag att Habina var sponsor och du mentor :)
 
Ingen fara, misstänkte att jag skulle lynchas eftersom jag spelade så dåligt. :o Inser efter den här leken hur mycket jag vandrar fram och tillbaka i leken samt kopierar in stycken från leken i ett worddokument för att hålla koll.
Tyckte du var skicklig som lyckades vända både @Paddington och @Habina så "lätt" :up:

Verkligen skickligt när Art hade skrivit rakt ut att du var god!

Jag väntade på en @Hedinn "VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED" från @Artline
 
Och ang antalet på bybor. Jag tänkte faktiskt bara att bybor = plural, så egentligen var det inte så lurvigt även om det ju visade sig att jag var lurvig;)
 
Btw var det någon mer än Habina som fattade min roll?

Nä!
Jag tyckte du var ovanligt trög :love::rofl: att du inte såg att jag plötsligt godförklarade Snurris utan anledning, en klassiker - jag misstänkte ju henne dagen innan.... Så trög att jag inte var säker på att du var god förrän leken var slut typ. Sen när du änrade till FiaM igår fattade jag verkligen inte vad du pysslade med. Men så tänkte jag att om du är ond och Mirtai är god så borde du inte ändrat för då hade det inte spelat nån roll (för dig).
 


Jag var fram tills igår inte helt säker på om du verkligen var god...din röständring fick mig att fundera många varv :p
Tycker lite synd om dig som haft så mycket misstankar emot dig men inte blivit lynchad förrän nu - tur vi snabbade upp speldygnen, annars kanske det hade blivit en lex @Lobelia för dig med ;) :)

Bra spelat för övrigt :)
 
Nä!
Jag tyckte du var ovanligt trög :love::rofl: att du inte såg att jag plötsligt godförklarade Snurris utan anledning, en klassiker - jag misstänkte ju henne dagen innan.... Så trög att jag inte var säker på att du var god förrän leken var slut typ. Sen när du änrade till FiaM igår fattade jag verkligen inte vad du pysslade med. Men så tänkte jag att om du är ond och Mirtai är god så borde du inte ändrat för då hade det inte spelat nån roll (för dig).
jag var liiiite förblindad av vår diskussion kring Artline, så jag trodde det var henne du siat först... :o

jag förtjänar den faktiskt :rofl:
:love:
 
För övrigt svor jag när jag skrivit det där om TLV! Brukar väldigt sällan (aldrig typ) försäga mig men det fick lite fort :o

Röstade på bollen för att jag trodde hon var lättast att få ut, inte hade jag fattat att hon var ensamvargen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 963
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 868
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 883
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp