Bukefalos 28 år!

Ulvek: Hunger Games - The Quarter Quell

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag hade en fulltecknad dag igår och sedan satt jag 30mil i bilen så jag hann inte tänka igenom allt.
Sedan visste jag ju vad jag gett till bollen å skrev till LL att jag nog gjort bort mig m det paketet å sedan när hon gjorde den där ändringen så tänkte jag att jag nog nojat för mycket å att hon kanske var god iaf.

Hade jag inte suttit i bilen hade jag nog kommit på vad Artline menade m FiaM för det var bara tvillingrollen och ensamvargen jag hade kvar att lista ut vem det var...

Jamen tror du jag hade nån panik eller. Jag siade ju Mirtai. Varför jag gjorde det vet jag inte. Så tänkte jag att det är kört så jag röstar väl på henne då..
Sen när jag hann hem i tid hade jag ju hunnit fundera. Tänkte att jag måste chansa och köra så det ryker :D Sorry @FiaM men du var liksom den enda jag kunde ha som "offer"..
 
Jag fattar inte hur ni kan komma på roller åt folk hit och dit men att klura ond vs god funkar för mig hittills. RIktigt rolig lek även om jag snurrade till det lite för mig haha! Men jag hade ju rätt om mirtai även om det inte var så klart hur jag tänkte :D
 
Btw, min röständring igår var ju förresten bara för att göra det mer spännande på slutet, precis som jag gjorde m Q min förra lek.... :angel:

Men nu har jag lärt mig att ändå följa min egen magkänsla först, sedan nojja över vad andra tror. ;) Hade jag haft kvar min röst på mirtai så hade det ju inte blivit något käk idag...
 
Jamen tror du jag hade nån panik eller. Jag siade ju Mirtai. Varför jag gjorde det vet jag inte. Så tänkte jag att det är kört så jag röstar väl på henne då..
Sen när jag hann hem i tid hade jag ju hunnit fundera. Tänkte att jag måste chansa och köra så det ryker :D Sorry @FiaM men du var liksom den enda jag kunde ha som "offer"..
Nojjade över att Art. inte skulle ha tagit ut spioninfon ännu :angel:
 
*=Snows rad

bollen__(1) lynchas (utslagsröst borgmästare)

Jägaren jagar Lobelia
Ängeln skyddar quarter4ever
Byfånen siar Snurrfian
Sponsorn sponsrar Lobelia*
Ulvarna käkar FiaM (Lobelia åker ut istället)
Mentorn kan inte dela ut något paket
Klar lynchas (lottning mot Emtherlia)

Jägaren jagar Emtherlia
Ängeln skyddar quarter4ever*
Sponsorn sponsrar Paddington
Ulvarna käkar EmmaN
Spionen tar spioninfon
Mentorn delar ut ett beskydd
Emro lynchas

Ängeln skyddar quarter4ever
Sponsorn sponsrar bollen__
Mentorn skyddar Paddington*
Ensamvargen käkar Paddington
Ulvarna käkar cirkus
Mentorn delar ut en sia
TeamLundVer lynchas

Ängeln skyddar Paddington
Sponsorn sponsrar Paddington*
Ensamvargen siar Mirtai
Ulvarna käkar quarter4ever
Mentorn delar ut spioninfo
FiaM lynchas

Sponsorn sponsrar Snurrfian*
Mentorn tittar på spioninfon
Ulvarna käkar Artline
Mentorn delar ut en extraröst
bollen__(2) lynchas

Sponsorn sponsrar Snurrfian
Ulvarna käkar Snurrfian
Mirtai lynchas
 
Jamen tror du jag hade nån panik eller. Jag siade ju Mirtai. Varför jag gjorde det vet jag inte. Så tänkte jag att det är kört så jag röstar väl på henne då..
Sen när jag hann hem i tid hade jag ju hunnit fundera. Tänkte att jag måste chansa och köra så det ryker :D Sorry @FiaM men du var liksom den enda jag kunde ha som "offer"..
Ingen fara, misstänkte att jag skulle lynchas eftersom jag spelade så dåligt. :o Inser efter den här leken hur mycket jag vandrar fram och tillbaka i leken samt kopierar in stycken från leken i ett worddokument för att hålla koll.
Tyckte du var skicklig som lyckades vända både @Paddington och @Habina så "lätt" :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 431
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 888
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 277
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp