Ulvlek: Agents of S.H.I.E.L.D.

Måste bara påpeka att ingen reagerade på att bollen började teoria om mig som ond när jag redan åkt ut. DET om något borde väll vara MYCKET misstänkt men ingen reagera ens på det :crazy:

Bra att du var ulv @qitis då var jag inte helt och cyklade iaf :p :up:
Vars då? Jag minns att jag ställde frågor mitt i natten och sen kom på att du var död, men teoriat om dig som ond har jag inte gjort vad jag kan minnas
 
Roller:

1. Hedinn - FitzSimmons/Tvilling
2. Niyama/qitis2 - Ulv
3. cirkus - Skye/Spion
4. qitis - Bybo
5. bollen__ - Ulv
6. Karamelldrottningen - Bybo
7. Poisonous - Coulson/Ängel
8. Lenis/cirkus2 - Bybo
9. LenaH - May/Jägare
10. Paddington - FitzSimmons/Tvilling

11. Mirtai - Ward/Ulv i fårakläder

Dygn 1
Fårulven röstar på cirkus
Cirkus (spion) lynchas
Ängeln skyddar Poisonous
Tvillingarna skickar spionrad till Mirtai
Jägaren jagar Hedinn
Ulvarna käkar qitis (bybo)

Dygn 2

cirkus ersätter Lenis
qitis ersätter Niyama
Fårulven röstar på Karamelldrottningen
Karamelldrottningen (bybo) lynchas
Ängeln skyddar Poisonous
Jägaren jagar Hedinn
Ett paket med spionrad används: Jägaren jagar Hedinn
Tvillingarna skickar sia till cirkus
Ulvarna käkar Hedinn (tvilling)

Dygn 3

Mirtai (fårulv) lynchas
Ängeln skyddar cirkus
Jägaren jagar qitis
Paket används för att sia Paddington
Ulvarna käkar Poisonous (ängel)

Dygn 4
qitis (ulv) lynchas
Jägaren jagar bollen__
Ulvarna käkar LenaH (jägare)


Tack till den tappra lilla skaran som ville vara med i leken :D
 
Yeey, bra jobbat! :D
Sjukt bra att jag hade Paddi att ventilera med, sjukt frustrerande att ha en massa tid och vilja och inte få skriva saker. :angel:
 
Och jag ber om ursäkt för min tidsbrist och usla spel :arghh:

Men tackar för spionraden och konstaterar att jag bara får paket när jag är ond :D
 
Vars då? Jag minns att jag ställde frågor mitt i natten och sen kom på att du var död, men teoriat om dig som ond har jag inte gjort vad jag kan minnas
Efter att jag hade åkt ut och LL skrivit sin uppdatering och det framkom att jag var bybo så skrev du två inlägg varav det ena med frågor till mig och att du misstänkte mig då.
Uppenbarligen hade du inte ens läst hela tråden då för stod ganska tydligt att jag var finito ;) det tyckte jag var riktigt ulvigt. Därför jag inte svarade eftersom jag var död då.
 
Efter att jag hade åkt ut och LL skrivit sin uppdatering och det framkom att jag var bybo så skrev du två inlägg varav det ena med frågor till mig och att du misstänkte min då.
Uppenbarligen hade du inte ens läst hela tråden då för stod ganska tydligt att jag var finito ;) det tyckte jag var riktigt ulvigt. Därför jag inte svarade eftersom jag var död då.
Jag har gått tillbaka, kollat alla inlägg, misstänkte aldrig dig. :) Skrev frågor på natten, visste att du var död :)
 
@Artline
  1. rent krasst spelar det ingen roll vem av oss tre de käkar - OM vi nu skulle ha rätt på de vi tror är i lyan. Är vi däremot helt ute å cyklar... well, grattis lyan!

    men så här är det.
    Om jägaren käkas så drar den med sig kvarvarande ulven bollen
    Om jag eller bybon käkas kommer övriga två rösta ut kvarande ulven bollen
    :p

    Så egentligen är det fördel för lyan att käka jägaren för att bollen ska slippa ytterligare en vända med lynchning å komma upp med en teori som ingen iaf tror på.....

  2. Hedinn
    Jo, var det jag tänkte med att lyan ”tröttnat”. Kasst uttryck, men hade det varit jag som var bollen (och vi har rätt om de onda) hade ju jag hellre avslutat snabbt. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 831
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 677
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 419
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
4 984

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp