Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Bukeleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Hrmpf... jag var också på väg att ändra till Sasse. Dig kände jag mig säkrare på efter att verkligen gått igenom leken men Sasses walls of texts!
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

*KL*

Hemma.

Jag är jätteglad över att vi vann! Måste plussa Niyama som är så duktig! Även om det inte räckte hela vägen denna gång, men det var nära. Tack också till Mammas och Sasse! Trots att ingen av oss litade på den andra vann logiken en seger. Och tack till alla som var aktiva och framför allt Paddan!

Angående kickandet av Pega: Paddi gjorde helt rätt.Personligen har jag fattat ett beslut att om jag inte har en aning om vem som kan vara ond kommer jag att rösta på inaktiva spelare. Så var det sagt!

Tack, kände mig inte så jäkla duktig. Var mest skrämmande att ha er tre mot mig :D

Jag har gjort så några gånger, om jag inte misstänker nån aktiv särskilt mycket röstar jag på en oaktiv. Dels kan det ju lika gärna finnas onda där, och dels tycker jag (som jag skrev, det var ärligt menat) att det är tråkigt att rösta på någon bara för att den faktiskt skriver, trots att det egentligen inte är särskilt misstänkt.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Måste bara fråga LL varför jag blev kickad när jag fick ok att missa några DL innan lekstarten?

Kändes lite snopet när jag startade upp datorn igår kväll.

Anledningen var inte att du missat två DL. Men när jag kikade på din aktivitet så hade du inte varit online mellan 14.30 då du lade rösten dag 2 och kl 21.00 dag 3. Hade du varit in och skrivit ngt däremellan så hade jag inte kickat dig.
Ansåg att det skulle vara väldigt svårt för folk att teori om dig när du inte varit aktiv.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Anledningen var inte att du missat två DL. Men när jag kikade på din aktivitet så hade du inte varit online mellan 14.30 då du lade rösten dag 2 och kl 21.00 dag 3. Hade du varit in och skrivit ngt däremellan så hade jag inte kickat dig.
Ansåg att det skulle vara väldigt svårt för folk att teori om dig när du inte varit aktiv.

Jag tycker som jag skrev igår att det var helt rätt beslut. Det är helt hopplöst att bilda sig en uppfattning om spelare som ibland är borta hela dygn i en lek. Hela idén är ju att spelarna skall skriva teorier så att man kan analysera varandra. För att vara aktiv i leken måste man bidra med teorier, det räcker inte att bara komma in och rösta. Samtliga spelare måste dra sitt strå till stacken för att få en bra lek.

Pegasus, om du kommer hem efter DL så kan du väl gå in och teoria ? Ofta händer väldigt mycket runt DL som man behöver rota igenom.

För övrigt - Paddi, dina uppdateringar var väldigt roliga!:)
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Fantastisk text på bilden! :love:

Och jag håller med Myrten, jättebra och roliga uppdateringar! Du har varit en himla bra LL :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 148
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 623
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 283
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 940
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp