Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Bukeleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Men efter att du sett det och svarat viftade du ju bort det. :p Ditt svar var alltså bortviftande. :p
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Men hur skulle vi ha kunnat få in henne på onda sidan? Alla ulvarna var ju aktiva.

Nä, jag tänkte att det var kul att käka henne för att det var så otippat + att hon troligtvis skulle vara oskyddad då. Sen eftersom hon aldrig käkas tidigt tyckte jag att det var på tiden, att inte samma personer ska käkas jämt. Och med tanke på att det saknades så många spelare antog jag att hon skulle komma tillbaka i ny skepnad så för aktivitetens skull spelade det ingen roll.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Men efter att du sett det och svarat viftade du ju bort det. :p Ditt svar var alltså bortviftande. :p

Så man viftar bort något om man inte tycker samma sak som du reagerat på är misstänkt menar du? ;)

Niyama: Ah, tänkte inte på det. Men Myrtens teori stämde ju halvt ändå, att ni/du trodde att Mammas skulle komma tillbaka om än i en annan roll.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Nej, jag håller med. Jag viftade bort den, fann det inte troligt att Pegasus hade fått den informationen av Killaloe. Men du reagerade ju på att jag viftade bort det - så då är min fråga om jag alltså blev misstänkt för att jag inte höll med och tänkte som dig? Hade det verkligen varit mindre misstänkt om jag tyckt exakt som du? :p
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Tyckte din reaktion på det var rolig :D Började misstänka att du var ängel då.

För övrigt var det jävligt dumt av mig att försöka käka Myrten igår. Men efter att Myrten skrivit nåt om att hon skulle bli mat (inte formulerat så) så tänkte jag att ängeln skulle tro att man absolut inte skulle käka henne för att det var så uppenbart att hon skulle vara skyddad :banghead: Jag ändrade mellan hennes och ditt namn typ tio gånger in i det sista.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Tyckte din reaktion på det var rolig :D Började misstänka att du var ängel då.

För övrigt var det jävligt dumt av mig att försöka käka Myrten igår. Men efter att Myrten skrivit nåt om att hon skulle bli mat (inte formulerat så) så tänkte jag att ängeln skulle tro att man absolut inte skulle käka henne för att det var så uppenbart att hon skulle vara skyddad :banghead: Jag ändrade mellan hennes och ditt namn typ tio gånger in i det sista.

Vilken reaktion pratar du om?

Haha! Jag ändrade mellan mitt och Myrtens namn också. Skyddade henne för att jag trodde att du skulle tänka så som du gjorde :p
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Nej, jag håller med. Jag viftade bort den, fann det inte troligt att Pegasus hade fått den informationen av Killaloe. Men du reagerade ju på att jag viftade bort det - så då är min fråga om jag alltså blev misstänkt för att jag inte höll med och tänkte som dig? Hade det verkligen varit mindre misstänkt om jag tyckt exakt som du? :p

Det undrade jag också vad som var misstänkt med.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Ja, men det var ju det jag resonerade om. Du viftade bort det, var det för att du var ond och Pega din kollega eller var det för att du inte tyckte att den var bra? Vad är det du frågar om egentligen? :p
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Äh, det gick ju inte att lura dig :(

Men gud vad jag förbannade att jag hade så bråttom dag 2 och fick slänga iväg panikrösten, trodde att jag skulle bli lynchad redan då.
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Tack för en rolig lek allihopa, även om mitt deltagande inte blev särskilt långvarigt :D

Och Paddan, kag är hemskt förtjust i din nya bild :love:
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Och tack alla för en rolig lek. Ber om ursäkt för att jag var som jag var, men alltså jag har verkligen noll koll om jag inte ägnar timtals åt leken. :p
 
Sv: Ulvlek - Bukeleken

Förresten, jag var måttligt road när jag insåg att jag var ensam kvar mot ulvlekseliten. Kändes lite hopplöst :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 622
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 940
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 563
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 896
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp