Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Hmmm... tycker det är lite konstigt att ingen tog fasta på fio.s anmärkning i #852 om: När ni röstar ut goda på löpande band som svar på BSFs inlägg, även gillad av Hedinn, Har även för mig att det var någon liknande kommentar inför DL igår som inte uppmärksmmades.
 
Men va ända in i 🤯🙈

Om någon undrar blev jag kanske lite för exalterad av att få en sia. Fattade inte alls att Pegasus var brevis, var så fokuserad på att inte missa att få sia 😅

Och både @idaho och jag som tyckte jag gick lite över gränsen i hintandet då jag skrev om DagOtto, motojsykkeln och tomte turen med Gött land ruset (en underbar liten tjej som ställde upp till 100% på våran utflykt till kompisens barn och hem igen)
 
:rofl:
Men nu får ni förklara vilken roll jag hintade om? För det var inte meningen :rofl:
Du tog upp alla goda roller i ditt teoriinlägg vilka som kund vara vad osv. Allt utom jägaren. (Därav trodde jag att du kunde vara den själv då den inte alls fanns med i dina tankar om andra :))
 
Missade nog det, tycker att jag borde reagerat annars :cautious:
Jag skrev ett rejält inlägg om att du kunde vara god efter dl3 Vacklade dock när du ville hålla Niyama son god trots att du skrivit att antingen hon eller heffa borde vara ond.
Cirkus skrev tydligt att den goda rollen jag trodde du hade ( det framgick även om jag inte skrev det rakt ut ) kunde du inte ha.
 
Hmmm... tycker det är lite konstigt att ingen tog fasta på fio.s anmärkning i #852 om: När ni röstar ut goda på löpande band som svar på BSFs inlägg, även gillad av Hedinn, Har även för mig att det var någon liknande kommentar inför DL igår som inte uppmärksmmades.
Fast fio var ju i princip inte med och röstade ut någon, så det var väl en rimlig kommentar sett till det?
 
  • Gilla
Reactions: fio
Fast fio var ju i princip inte med och röstade ut någon, så det var väl en rimlig kommentar sett till det?

Hade ju lite funderingar kring Fio och Elo innan jag "pensionerades", fast mitt sätt att skriva teorier (aka brist på retorisk förmåga) ställde tydligen till det :) Hoppas dom där två grå som är kvar efter uppgraderingen av teflonminnet gör ett bättre jobb i nästa lek :)
 
Och både @idaho och jag som tyckte jag gick lite över gränsen i hintandet då jag skrev om DagOtto, motojsykkeln och tomte turen med Gött land ruset (en underbar liten tjej som ställde upp till 100% på våran utflykt till kompisens barn och hem igen)
Jag tolkade mycket av det som rent OT, faktiskt...:o

Jag trodde att Vira fått raden om att Q var siad eller om det var att jag fått en sia... minns inte men i alla fall, satte henne som ängel pga det. Och visste ju att q var bybo från sian.


*Ängeln skyddar Blacksmithfarm
Men, tack!:love:
 
:rofl:
Men nu får ni förklara vilken roll jag hintade om? För det var inte meningen :rofl:
Jägare!

Du var asydlig med det :D
Blev överlycklig när vi fick veta att du (jägaren) jagade bsf - gissa om jag vill ha ut dig då för vi (eller iallafall jag) trodde att bsf var ängel, hon spelade så snyggt när hon låtsades det så den riktiga var fredad
 
Och både @idaho och jag som tyckte jag gick lite över gränsen i hintandet då jag skrev om DagOtto, motojsykkeln och tomte turen med Gött land ruset (en underbar liten tjej som ställde upp till 100% på våran utflykt till kompisens barn och hem igen)
Jag tog dig som brevis redan i onsdags klockan 17:30 ;)
du var så otroligt hjälpsam och är dessutom bra på att spela din roll (vilket jag gillar) så det var lätt att gissa tyckte jag.
Särskilt lätt när man sitter i lyan
 
Jag gillar för övrigt att det jag blev mest misstänkt för var att jag höll BSF som möglig (:D) god och röstade på Snurrfian... :rofl:

Mycket bra spelat, onda, välförtjänt seger. Och bra spelat av vissa goda (jag själv ej inräknad), vi andra får bättra oss till nästa lek. :D :love:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 681
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 451
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 255
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 996
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp