Ulvlek Hela Buke bakar-Julspecial

Jag mÄste ÀndÄ tacka den goda lyan lite extra för raden att bsf siar qitis, dels att den inte hamnade hos en god och dels att det gjorde det vÀldigt enkelt för mig att spela god by bo som hade fÄtt en rad. :)
 
Tack för ett jĂ€ttekul spel, allihop. Även om jag mest var förvirrad (delvis spel, delvis pĂ„ riktigt)

JĂ€ttekul att ha dig med och i lyan!
Det Àr nÀstan bÀst att börja i lyan och se hur folk tÀnker.
Det blev ju en vÀldigt aktiv lya denna gÄng - sÄ Àr det inte alltid
 
Jag mÄste ÀndÄ tacka den goda lyan lite extra för raden att bsf siar qitis, dels att den inte hamnade hos en god och dels att det gjorde det vÀldigt enkelt för mig att spela god by bo som hade fÄtt en rad. :)
DjÀkla röta att ni dels fick rader tvÄ ggr och att nu lyckades fÄ bort siaren och brevis
Men ni spelade bra dessutom :bow:
 
JÀklar, sÄ förvirrande lek att följa utifrÄn med noll info. :rofl: annars brukar jag alltid ha lite koll pÄ var folk stÄr men denna gÄng fattade jag ingenting.
 
En lek med 17 deltagare och inte en enda ulv Ă„ker? :rofl: Bra jobbat ulvarna!
Och sorry goda för askasst spel frÄn min sida igÄr, jag hade noll ork plus huvudvÀrk och blev riktigt otaggad pÄ livet dÀr ett tag. Men nu Àr det bra igen! :D

Tack LL + bihang för rolig lek :bow:
 
JÀklar, sÄ förvirrande lek att följa utifrÄn med noll info. :rofl: annars brukar jag alltid ha lite koll pÄ var folk stÄr men denna gÄng fattade jag ingenting.
Lyan hÀlsar att vi hade ofantlig tur med hur goda jagade varandra och vi kunde verkligen luta oss tillbaka och bara lÀgga lagom strategiska röster. Det mÄste ha varit skitsvÄrt att gissa vilka vi var.
 
Grattis elakingar, snyggt spelat.

DĂ„ hade jag rĂ€tt om BSF, Q, Hedinn, Vira, fio, Elo, Cirkus och Snurris. Även om tankarna om Snurris inte dök upp förĂ€n idag. Var sĂ„ sĂ€ker pĂ„ att LenaH hade koll sĂ„ jag inte ifrĂ„gasatte hennes bedömning innan jag gick igenom spökinfo ieftermiddag och sĂ„g att JĂ€garen inte kunde fĂ„tt info om Vira och Q.
 
@Aliisa att du inte misstÀnkte cirkus ordentligt nÀr hon uttryckligen sa att du inte kunde ha den rollen jag tydligt indikerade att jag trodde att du hade? Var ju pÄ vÀg att svÀnga om dig dÀr
 

Liknande trÄdar

Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 014
Senast: Niyama
·
Tjatter VÀlkomna till sÀsongens BÀst i test. Bukefalos har köpt rÀttigheterna och nu Àr det dags för första avsnittet. Testpanelen Àr...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
12 999
Senast: Lobelia
·
Tjatter VÀlkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlÀnt och alla med barnasinnet kvar Àr vÀldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 632
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvĂ€llen pĂ„ höstterminen 2098. FörvĂ€ntansfulla förstaĂ„rselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 906
Senast: Habina
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp