Ulvlek: Kampen om semestern

Jag tyckte du var tydligt god. Det folk reagerade på och misstänkte dig för såg jag som det där lite virriga som folk ibland även lynchar en god hemlig för :)
Jag hade svårt att hitta någon teori om Ferrari sista lynchen, jag började med småmissarna och insåg att sådana gör man mer som god då man inte kan försäga sig på samma vis. Fick skrota något spå till av samma anledning och till slut skylde jag på min goda vän snurris som jag redan satt som god.
 
Heh, du var ju tydligt ond även om man bara skumläste, fattar inte att folk gick på det. :D

För övrigt var det väl uppenbart att @Snurrfian var god, med en ond utanför lyan som överlevde hela leken. :idea:
🙄🙈 men från början var jag den onda feen, sen kom tydligen @Mammas och snodde den från mig så jag blev bybo. Det finns faktiskt lekar där jag inte har käkat den onda utanför lyan, jag kommer inte på någon så här på rak arm, men de finns, tror jag. 😇
 
Tack för en kul lek, snopet att den tog slut lagom till min lediga dag imorgon! Sorry för bristande aktivitet i slutet!
 
Hoppas ni tyckte det var kul även om det blev både omlottning av några roller, och en lek helt utan info (jag hade ju inte tänkt att ni skulle lyncha den sååå snabbt ;) )

Å jättetack till @Artline :love: som kunde ta över när kursen ställde allt på ändan. Jag är inte van från tidigare kurser att vara ute från 18-23 med middag 23.15.........
 
Hoppas ni tyckte det var kul även om det blev både omlottning av några roller, och en lek helt utan info (jag hade ju inte tänkt att ni skulle lyncha den sååå snabbt ;) )

Å jättetack till @Artline :love: som kunde ta över när kursen ställde allt på ändan. Jag är inte van från tidigare kurser att vara ute från 18-23 med middag 23.15.........
Jaa, det var kul! Blev lite snopet bara, men vi får väl skylla oss själva... :D En modifiering av rollen kanske vore att ge den möjlighet att stoppa en lynch och/eller vara immun mot ett käk, för att undvika att den åker första dygnet? Alternativt bara sätta att den är immun dag/natt 1?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 949
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
13 010
Senast: Lobelia
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 907
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp