Ulvlek: Kampen om semestern

Jag var i lyan och förvånad över att jag inte fått en enda röst. Och den enda som nämt att dom funderat på att rösta på mig var lobelia som satt i lyan med mig. Jag tyckte jag spelade dåligt denna leken :crazy:
Du var rätt slätstruken men försökte ändå så jag trodde att du var den andra bybon. Du stack aldrig ut med röstningen eller med teorier. Nackdelen för goda med obefintlig info.
 
Du var rätt slätstruken men försökte ändå så jag trodde att du var den andra bybon. Du stack aldrig ut med röstningen eller med teorier. Nackdelen för goda med obefintlig info.
Jag har varit jättetrött hela veckan, så var bara inne och skrev precis så det skulle finnas något från mig. Bara väntade på att jag skulle lynchas för jag vet jag ofta har teoriat mer i lekar där jag varit god.
 
Jag trodde faktiskt att snurrfian var god. Skrev som jag gjorde under em för att se vilka som skulle nappa på det och driva mot henne. Därav min röst på ferrari
Än en gång förlåt för min obefintliga närvaro i leken
 
Jag har varit jättetrött hela veckan, så var bara inne och skrev precis så det skulle finnas något från mig. Bara väntade på att jag skulle lynchas för jag vet jag ofta har teoriat mer i lekar där jag varit god.
Jag kände mest att jag inte ville rösta på någon som åtminstone tillförde något. ;)
 
Jag tyckte verkligen jag räknade rösterna innan jag slängde in inlägget innan jag lynchades :o.
Tur ni fortsätter låta mig leka :p.
 
Fantastiskt att goda lyckades lyncha goda i de första DL-arna.

Själv kände jag mig extremt ensam och informationslös. Jag försökte i allafall få igång spelet och ffa bli lynchad - synd att hemlig åkte istället
 
Det var kul att leka igen trots att leken blev som den blev. Jag blev rätt uppgiven på slutet och det kändes som om jag i princip skrek rakt ut att jag var bybo. Nåja nu kan jag nog inte leka mer i sommar, vi flänger och far nästan hela sommaren så då är det svårt att ha koll på dl tider.
 
Fantastiskt att goda lyckades lyncha goda i de första DL-arna.

Själv kände jag mig extremt ensam och informationslös. Jag försökte i allafall få igång spelet och ffa bli lynchad - synd att hemlig åkte istället
Jag var relativt säker på att du var god, men inte hundra, du har lurat mig förr. ;)
 
Jag var i lyan och förvånad över att jag inte fått en enda röst. Och den enda som nämt att dom funderat på att rösta på mig var lobelia som satt i lyan med mig. Jag tyckte jag spelade dåligt denna leken :crazy:
Heh, du var ju tydligt ond även om man bara skumläste, fattar inte att folk gick på det. :D

För övrigt var det väl uppenbart att @Snurrfian var god, med en ond utanför lyan som överlevde hela leken. :idea:
 
Fantastiskt att goda lyckades lyncha goda i de första DL-arna.

Själv kände jag mig extremt ensam och informationslös. Jag försökte i allafall få igång spelet och ffa bli lynchad - synd att hemlig åkte istället
Hade lite kul åt det faktiskt, särskilt när folk tyckte att nån av dom faktiskt borde vara ond :D
 
Fantastiskt att goda lyckades lyncha goda i de första DL-arna.

Själv kände jag mig extremt ensam och informationslös. Jag försökte i allafall få igång spelet och ffa bli lynchad - synd att hemlig åkte istället
Du försökte bli lynchad, men när jag var snäll och gjorde som du ville och röstade på dig två gånger i rad så misstänkte du mig:mad::meh::arghh:

:p
 
Jag trodde faktiskt att snurrfian var god. Skrev som jag gjorde under em för att se vilka som skulle nappa på det och driva mot henne. Därav min röst på ferrari
Än en gång förlåt för min obefintliga närvaro i leken
Jag tyckte det var så uppenbart att @Snurrfian var god ( bortsett från att jag visste det), hon kämpade ju järnet med leken och försökte leta ulvar under alla obefintliga stenar. Och så började Cirkus jaga henne också på sitt goda vis när hon har fått för sig något.
 
Heh, du var ju tydligt ond även om man bara skumläste, fattar inte att folk gick på det. :D

För övrigt var det väl uppenbart att @Snurrfian var god, med en ond utanför lyan som överlevde hela leken. :idea:
Om vi nån gång är i samma lek hoppas jag verkligen vi är på samma sida, risk det blir för lätt för den som är god att hitta en ond annars :p
 
Fantastiskt att goda lyckades lyncha goda i de första DL-arna.

Själv kände jag mig extremt ensam och informationslös. Jag försökte i allafall få igång spelet och ffa bli lynchad - synd att hemlig åkte istället

Jag kände mig extremt förvirrad och ensam. Hemlig visste jag i princip var god efter rösten på mig, så det var för mig inte förvånande när det visade sig att hon hade en god roll.

När jag väl insåg att du var god @cirkus så kändes det lite lättare, men resten hade jag noll koll. Borde hållt fast vid bollen, min känsla var rätt där med xD
 
Om vi nån gång är i samma lek hoppas jag verkligen vi är på samma sida, risk det blir för lätt för den som är god att hitta en ond annars :p

Jag misstänkte ju dig för att du höll med mig, men var åh andra sidan trevligt att ha någon som inte försökte Lyncha mig för att jag är galen ;)
 
Jag misstänkte ju dig för att du höll med mig, men var åh andra sidan trevligt att ha någon som inte försökte Lyncha mig för att jag är galen ;)
Jag tyckte du var tydligt god. Det folk reagerade på och misstänkte dig för såg jag som det där lite virriga som folk ibland även lynchar en god hemlig för :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 858
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 129
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 267
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 769
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp