Har idag undrat om brunnen, vilket är förståeligt när äpplet förlorats
Alltså när man plockar meningar ur sitt sammanhang såhär så kan det bli hysteriskt roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har idag undrat om brunnen, vilket är förståeligt när äpplet förlorats
Det enda jag egentligen har reagerat på här är att hon verkar ha för bra koll för att vara ny... Det skulle kunna tyda på att hon har hjälp av lyan.
1. Man kan alltid rösta på Snurrfian pga virrighet. Känns som om du är rutinerad.
2. Snurrifan är hennes korrekta namn, inte Snurrifian.![]()
Alltså när man plockar meningar ur sitt sammanhang såhär så kan det bli hysteriskt roligt.
![]()
Och varför jag tänker att jag är den räddade istället för habina eller mirtai som också har två röster är på grund av ordningen som rösterna kommer i. Habina och mirtais andraröster kommer när hemlig redan har tre.Beroende på vad hemlig visar sig vara så funderar jag över Mirtai och till viss del även Habina som till synes "räddar" mig.
För att det ska verka som om jag är ond om hemlig är god? Fast samtidigt så sätter man sig själv lika mycket i strålkastaren då så kanske inte ändå... Det var en tanke som slog mig när jag sammanställde röstlistan.
Beroende på vad hemlig visar sig vara så funderar jag över Mirtai och till viss del även Habina som till synes "räddar" mig.
För att det ska verka som om jag är ond om hemlig är god? Fast samtidigt så sätter man sig själv lika mycket i strålkastaren då så kanske inte ändå... Det var en tanke som slog mig när jag sammanställde röstlistan.
Stor kram*jag vet att det här bara är en lek men just idag och just nu blev det här lite för intensivt för mig. Jag känner mig onödigt hårt påhoppad även om jag logiskt sett vet att det inte är meningen. Skulle jag få en flipp och bli lite för otrevlig i leken så skicka ett pm, skriv det i tråden eller kontakta någon LL som får säga till mig. Jag antar att de flesta av känner till vad som hänt iaf.*
Stor kram
Själv är jag tacksam på ett sätt att jag blev lynchad, för mitt fokus är på ninen just nu, sorry.
Och just ja, Hejja goda!![]()
Kram*jag vet att det här bara är en lek men just idag och just nu blev det här lite för intensivt för mig. Jag känner mig onödigt hårt påhoppad även om jag logiskt sett vet att det inte är meningen. Skulle jag få en flipp och bli lite för otrevlig i leken så skicka ett pm, skriv det i tråden eller kontakta någon LL som får säga till mig. Jag antar att de flesta av känner till vad som hänt iaf.*
Tack!Stor kram
Själv är jag tacksam på ett sätt att jag blev lynchad, för mitt fokus är på ninen just nu, sorry.
Och just ja, Hejja goda!![]()
Uppdaterar:
DL 1
18.37 Madalitso röstar på Blacksmithfarm
20.03 Blacksmithfarm röstar på Habina
20.12 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20.22 Myrten röstar på hemlig
20.30 Mirtai röstar på Madalitso
20.45 Habina röstar på mirtai
20,46 Caisa röstar på LenaH
20.50 Snurrfian röstar på Lobelia
20,56 Bumpo röstar på sookie
20,59 LenaH röstar på Mirtai
Lobelia (efterröstar på bumpo), Sookie och Loons missar att rösta.
Lynchas: Sookie (bybo)
Åker ut: Myrten (järnklo/ond jägare) och Loons (bybo)
Röstlista DL 2 KL 22
(20/6 21.00 Lynchen DL1 ger BSF 2 röster)
BSF II
18:14 Blacksmithfarm röstar på hemlig I
19.36 hemlig röstar på CaisaLundblad I
21:42 Habina röstar på hemlig II
21:54 Mirtai röstar på hemlig II
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai I
21:57 Caisa röstar på Habina I
21:58 Madalitso röstar på Snurrfian I
21:58 bumpo röstar på Lobelia I
21:59 LenaH röstar på Mirtai II
21:59 Lobelia röstar på Habina II
Lynchas: hemlig (viskande brunnen / lösmynt spionvariant)