*ULVLEK* Mio Min Mio

Beroende på vad hemlig visar sig vara så funderar jag över Mirtai och till viss del även Habina som till synes "räddar" mig.
För att det ska verka som om jag är ond om hemlig är god? Fast samtidigt så sätter man sig själv lika mycket i strålkastaren då så kanske inte ändå... Det var en tanke som slog mig när jag sammanställde röstlistan.

På Gården framför Jiris hus på andra sidan Morgonljusets Bro fanns det en gammal brunn.
Om man kikade ner över brunnskanten så kunde man inte se hur djup den var- man kunde inte ens se botten.
Detta var ingen brunn som man tog upp vatten från utan det var en Brunn som viskade om kvällen
Man var tvungen att vara där på natten och vara alldeles tyst för att kunna höra vad brunnen hade att berätta
Brunnen berättade viskande sagor och ibland sjön den underliga och vackra visor
Bara brunnen kom ihåg allt som hänt för länge sedan och mindes allt och alla.Och brunnen kom ihåg varje barn som blivit fångad av Landet Utanför

Ni har lynchat @hemlig som var Viskande Brunnen
NattDL kl 8

Jag trodde inte det skulle ta så lång tid att skriva mitt inlägg och nu känns det som alla andra har mycket bättre motiveringar än jag och att ni hittat en massa jag missat. Dessutom hann jag inte läsa nya inlägg och redigera på slutet, men nu har jag ångest för min röst var säkert jättedum :cry:

Det enda jag egentligen har reagerat på här är att hon verkar ha för bra koll för att vara ny... Det skulle kunna tyda på att hon har hjälp av lyan.

Själv känner jag som att jag famlar i mörkret och bara upprepar vad folk skrivit, och vanliga fall är det bara "du pratar för mycket". Jag tror jag gillar det här nya när det är någon annans fel och inte en personlighetsbrist :rofl::rofl:

1. Man kan alltid rösta på Snurrfian pga virrighet. Känns som om du är rutinerad. ;)

2. Snurrifan är hennes korrekta namn, inte Snurrifian. :p

Tack, det känns lugnande. Och Snurrifian istället för Snurrifan är milt, jag skrev Snuurian en gång i stressen men gick tillbaks och fixade det :p

:rofl::rofl::rofl:
Alltså när man plockar meningar ur sitt sammanhang såhär så kan det bli hysteriskt roligt.:laugh:

:love:

Jag är glad jag kan roa dig :D

Beroende på vad hemlig visar sig vara så funderar jag över Mirtai och till viss del även Habina som till synes "räddar" mig.
För att det ska verka som om jag är ond om hemlig är god? Fast samtidigt så sätter man sig själv lika mycket i strålkastaren då så kanske inte ändå... Det var en tanke som slog mig när jag sammanställde röstlistan.
Och varför jag tänker att jag är den räddade istället för habina eller mirtai som också har två röster är på grund av ordningen som rösterna kommer i. Habina och mirtais andraröster kommer när hemlig redan har tre.
För att förtydliga min tankegång.

*jag vet att det här bara är en lek men just idag och just nu blev det här lite för intensivt för mig. Jag känner mig onödigt hårt påhoppad även om jag logiskt sett vet att det inte är meningen. Skulle jag få en flipp och bli lite för otrevlig i leken så skicka ett pm, skriv det i tråden eller kontakta någon LL som får säga till mig. Jag antar att de flesta av känner till vad som hänt iaf.*

Nu blev det ännu tyngre... :( Det enda att hoppas är att hon hade hittat en bybo åtminstone... Men det är kanske att hoppas för mycket.

Helvete, helvete, helvetes jävla skit alltså (ursäkta språket), men seriöst, var det inte nog med att vi blev av med äpplet? :mad::mad::mad::mad::mad:

Jag förstår din tankegång, men jag tyckte bara att hemlig var skum. Var lite inne på att ändra till lobelia för hon betedde sig ännu skummare, men då var kl redan 22:01. :crazy:

:arghh: Tusan också...

Men nu ska jag sova! Eller iaf ta mina smärtstillande nu när dl är över och jag inte behöver tänka klart längre. :angel:

Uppdaterar:
DL 1
18.37 Madalitso röstar på Blacksmithfarm
20.03 Blacksmithfarm röstar på Habina
20.12 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20.22 Myrten röstar på hemlig
20.30 Mirtai röstar på Madalitso
20.45 Habina röstar på mirtai
20,46 Caisa röstar på LenaH
20.50 Snurrfian röstar på Lobelia
20,56 Bumpo röstar på sookie
20,59 LenaH röstar på Mirtai

Lobelia (efterröstar på bumpo), Sookie och Loons missar att rösta.

Lynchas: Sookie (bybo)
Åker ut: Myrten (järnklo/ond jägare) och Loons (bybo)

Röstlista DL 2 KL 22
(20/6 21.00 Lynchen DL1 ger BSF 2 röster)
18:14 Blacksmithfarm röstar på hemlig
19.36 hemlig röstar på CaisaLundblad
21:42 Habina röstar på hemlig
21:54 Mirtai röstar på hemlig
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai
21:57 Caisa röstar på Habina
21:58 Madalitso röstar på Snurrfian
21:58 bumpo röstar på Lobelia

21:59 LenaH röstar på Mirtai
21:59 Lobelia röstar på Habina

Lynchas: hemlig (viskande brunnen / lösmynt spionvariant)

Jag ska titta på fotboll nu och hoppas det går bättre än leken. :banghead: Överlever jag imorgon behöver jag tänka några varv till, just nu vet jag inte alls vad jag ska tro. Jag kommer inte bli superledsen om jag blir käkad heller. :meh:

*jag vet att det här bara är en lek men just idag och just nu blev det här lite för intensivt för mig. Jag känner mig onödigt hårt påhoppad även om jag logiskt sett vet att det inte är meningen. Skulle jag få en flipp och bli lite för otrevlig i leken så skicka ett pm, skriv det i tråden eller kontakta någon LL som får säga till mig. Jag antar att de flesta av känner till vad som hänt iaf.*
Stor kram
Själv är jag tacksam på ett sätt att jag blev lynchad, för mitt fokus är på ninen just nu, sorry.
Och just ja, Hejja goda! :D

Kram :heart

Uppdaterar:
DL 1
18.37 Madalitso röstar på Blacksmithfarm
20.03 Blacksmithfarm röstar på Habina
20.12 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20.22 Myrten röstar på hemlig
20.30 Mirtai röstar på Madalitso
20.45 Habina röstar på mirtai
20,46 Caisa röstar på LenaH
20.50 Snurrfian röstar på Lobelia
20,56 Bumpo röstar på sookie
20,59 LenaH röstar på Mirtai

Lobelia (efterröstar på bumpo), Sookie och Loons missar att rösta.

Lynchas: Sookie (bybo)
Åker ut: Myrten (järnklo/ond jägare) och Loons (bybo)

Röstlista DL 2 KL 22
(20/6 21.00 Lynchen DL1 ger BSF 2 röster)
BSF II
18:14 Blacksmithfarm röstar på hemlig I
19.36 hemlig röstar på CaisaLundblad I
21:42 Habina röstar på hemlig II
21:54 Mirtai röstar på hemlig II
21:56 Snurrfian röstar på Mirtai I
21:57 Caisa röstar på Habina I
21:58 Madalitso röstar på Snurrfian I
21:58 bumpo röstar på Lobelia I

21:59 LenaH röstar på Mirtai II
21:59 Lobelia röstar på Habina II

Lynchas: hemlig (viskande brunnen / lösmynt spionvariant)

Det ser ut som en räddnings auktion av BSF men ärligt så tror jag det mer handlar om att många reagerar på att BSF ska åka ut pga hon har udda arbetstider än att lyan skulle blotta sig. Men det hindrar inte onda att rösta. Misstänker att minst en ond döljer sig i "drevet".

Jag förstod ärligt inte riktigt vad diskussionen kring hemlig gick ut på och varför hon skulle vara så skum, vilket hon uppenbarligen inte var, inte för att hon var ond i vart fall. Jag måste läsa på lite bättre.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka