Och jag som tycker det är trevligt med händelselösa nättermen neeeej!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som tycker det är trevligt med händelselösa nättermen neeeej!
![]()
Jag upprepar vad jag skrivit tidigare - Snurrfian och cirkus har jag ju redogjort för varför jag tror som jag gör om, att jag inte tror Klara vinkade till lyan genom att rösta på Mirtai gör att jag släpper Mirtai just nu.
Killaloe-teorin tycker jag inte heller har en speciellt god grund, jag tror inte att ett sagofigursval är en vink.
Habina hade jag ju lagt åt sidan iom att Klara var fåret.
Därför trodde jag inte att någon av dem var ulv.
För övrigt så måste jag väl stå för vad jag TROR? Jag är inte alls säker men jag kan ju inte släppa alla jag misstänker bara för att någon säger emot?
Någonstans finns ju ulvarna.
Jag vågar lova att jag aldrig använt ordet magkänsla.Jag kan bara hålla med om att hänvisning till magkänslan är heljobbig. Hur i hela fridens namn försvarar och förklarar man sig mot sådana teorier. "Jag vet att du åt skaldjur och majonäs igår och det är inte din magkänsla utan magknip" eller?
Jag utgår delvis från mig själv, för mig är det rätt främmande att vinka på det sättet och det har jag också redogjort för tidigare.Jag tycker att du är väldigt svepande och ovanligt okonkret för att vara du. Du bara avfärdar saker med "jag tycker" "jag känner"
Varför tror du inte att sagofiguren kan vara en vink? Jag är ganska säker på att det var en vink, frågan är bara om dialogbiten i min teori stämmer. Om Killaloe som ond hade missat det?
Hur tror du då att fåret har försökt att visa sig? Uppenbarligen lyckades det inte, men jag funderar ändå på om hon inte på något vis har försökt att visa sig och antingen så är det via röstningen på något vis eller så är det den där vinken jag tycker ändå finns där
Jag har sett dig och andra skriva liknade, minns inte ordvalet dock och alltid blivit lika irriterad. Jag tänkte mest på företeelsen och inte dig personligen här. Kollade inte upp exakt vad du skrivit.Jag vågar lova att jag aldrig använt ordet magkänsla.![]()
Jag tycker däremot att det är väldigt olikt dig att inte nagelfara q för sistarösten på hemlig, du brukar sällan lägga sånt åt sidan och därför undrar jag om ni sitter i lyan ihop.
Det känns som jag mest står och stampar. Tycker att Paddington resonerat vettigt det lilla jag sett från henne och lobelia fortsatt på samma vis, så även om jag inget vet vill jag lägga lobelia lite mer åt goda hållet.
Cirkus är jag kluven till, men eftersom LenaH verkar vara emot henne, så är hon kanske god?
LenaH tycker jag beter sig allt konstigare och jag hade gärna sett att hon åkt igår istället för Habina1. Som flera innan varit inne på upplever jag att hon mest sprider misstankar omkring sig och jag känner inte att hon för leken framåt.
Snurrfian vet jag inte alls, tycker hon förklarat sig bra och jag har svårt att se henne i en lya med LenaH.
Mirtai röstade bollen__ på igår (har jag för mig), måste kolla mer på henne ikväll.
Lenis... Killaloe... ????
Har garanterat glömt nån mer. Borde sluta leka från mobilen.
Jag röstade på... Eh... Dig?(eller Habina 1.0 kanske man kan säga?
)
Mig? Niyama?Har garanterat glömt nån mer. Borde sluta leka från mobilen.
Mig? Niyama?![]()
![]()
Men va fan! Du är ju LL. Typ.
Niyama trodde jag blivit käkad.Hon redogjorde jag för när jag var Habina1, dvs instämmer i det hon skriver, vilket kan betyda precis vad som helst. Hon är slug...
![]()
Vet @Artline om att hon är petad? och varför vet jag ingenting om jag nu är LL?Men va fan! Du är ju LL. Typ.
![]()
Jag läste det här förut i ett av mina inte alltför brighta stunder och tänkte "men hjälp vilken luden kommentar! Undrar om det döljer sig en ulv därmen neeeej!
![]()
Hm, du trodde att jag blivit käkad?! Var det så det var tänkt?![]()
Jag tror inte riktigt jag hänger med här?Neej! Så röstade Snurris på Habina, och jag tycker hon är skum, därför:
Niyama ändrar röst till Mirtai
Men sen ändrar du dig för att Snurris röstar på Habina? Och då röstar du på Mirtai, trots att det är anledningen till att du väljer Habina men sen kommer du på att du kanske borde rösta på mig?Niyama röstar på Habina
för att det känns som man bör ta ställning mellan de som har röster, och jag tycker hennes röst på Mirtai är för lätt.