Jag tror inte riktigt jag hänger med här?
Du ville egentligen röstat på Snurris för att hon är skummast enligt dig men gör det inte för att rösten inte betyder något (men en röst är ju liksom ändå en röst tänker jag?)
Så istället väljer du en person som du inte riktigt tror på?
Men sen ändrar du dig för att Snurris röstar på Habina? Och då röstar du på Mirtai, trots att det är anledningen till att du väljer Habina men sen kommer du på att du kanske borde rösta på mig?
Nu vet vi ju i efterhand att Habina inte var en ulv, men det kunde ju lika gärna varit en alibiröst från Snurris (om vi ponerar att Snurris är ond) så jag förstår inte riktigt tankegångarna kring ditt ändrande av röster?
Jag röstade så sent att en röst på Snurris såg ut att bli betydelselös för utgången av lynchen, jag försökte därför ta nån ställning till de som redan hade röster. Jag var inne på Snurris eller LenaH, och det är jag fortfarande men som jag skrev igår vet jag inte vem av dom. Sen såg jag Snurris röst och blev orolig att det var ett räddningsförsök på gång, det kändes dåligt helt enkelt. Och sen började jag noja för att jag knappt lagt märke till dig, och det kanske är där en ulv finns! Vet inte om det var svar på alla dina frågor (du lyckades klämma in extremt många