Ulvlek - Once Upon a Time

Förskräckliga dagbok.

Det är inte bara eran LL som är lösmynt utan även Zelena. Hon är inte riktigt lika klipsk som sin syster, speciellt inte nu när systrarna håller sams. Hur Zelena kan tycka det är en bra ide att mitt på blanka dagen sitta på mormors och skryta över hur häxorna lyckades eliminera både snövit och Emma första dygnet, ja det undrar jag också.

Zelena blev genast iväg skickad till OZ.

Quarter4ever var ulv

5e046883-d7a1-4ddc-af1e-b6aa6b248c12.jpg

Natt DL: 10:00

BSF var mumsmums mums:devil::D:p

Borde sova... men några tankar lite snabbt.

Paddington skulle kunna vara god, eller ulv som ville ha lite alibi. Niyama tror jag mer på som god, även om hon skulle kunnat alibiröstat.

Däremot är jag fortfarande tveksam till LenaH, ponera att hon också är ulv, då är det ju ett perfekt alibi att rösta ut en annan ulv.

Fasiken, den här lynchen gjorde inte saker så mycket klarade ändå. Får vara glad att vi fick ut en ulv iaf. :)

Nu, sova!

Ok lite tidspressad här men jag reagerar på att Niyama lägger en andra röst på mig idag ? när hon följde Paddis röst på LenaH igår? och även idag följer paddis röst?

jag hann inte gå igenom Niyama
men det finner jag högst skumt faktiskt

Q röstar på Niyama
kan vara ulv som vill verka som fåret? eller så är hon fåret- oavsett så räknas hon för onda sida vs goda

Jag visste inte ens att Paddi var med :rofl: nåja, det var ju bra röstat av mig :p

jag blir upptagen en stund, jag kommer in senare och utvecklar. tiden sprang iväg.

För att följa upp detta: min tanke idag var att titta närmare på de som röstade på hemlig. Visserligen var rösterna så spridda så det krävdes inte så mycket för att hon skulle lynchas men jag tyckte det var alldeles för enkelt att hugga på henne och att fårteorin var för långsökt. Det kändes som att hon försökte få igång leken och blev ett lätt byte. Sen var tanken att jag noggrant skulle gå igenom de som röstade på henne, hann dock inte med det och valde då q4 eftersom hon röstade så sent att det faktiskt hänt en del.

LenaH är jag skeptisk till, röständra för att rädda sig själv är ju logiskt men jag undrar om det samtidigt var försök till alibi. Tycker även fårteorierna om Habina skaver. De kan för all del vara korrekta (jag har ingen uppfattning alls om fåret) men tycker LenaH gör det lite enkelt för sig.

Snurris verkar helsnurrig men det brukar hon ju vara, så jag tycker inte det säger något om henne än.

Ville få ur mig det för jag tror jag dör nu :p annars ska jag gå igenom dessa + Lenis, cirkus och Habina imorgon. Inte för att de känns direkt onda, utan för att jag har för mig att det fanns nån ledtråd där som jag behövde kolla upp men inte minns nu (och nu orkar jag inte).

Svarar både @Habina och @Niyama - jag upplevde det som att jag hade fler misstankar emot mig än vad quarter4ever hade - varför skulle jag då ändra till en kollega när kollegan snarare borde röstat på mig?

Vad gäller mina misstankar mot @Lenis som ulv och Habina som får så må de vara enkla men jag tyckte (och tycker!) inte att de är så konstiga.
Ibland är det inte mer tillkrånglat än det ser ut och Habina skrev ju själv att hon gjorde så senast.

@Snurrfian - misstankarna är mer en känsla, vi har spelat så mycket ihop att jag anar det på sättet att skriva.
Som god tycker jag hon gräver mera.

Svarar både @Habina och @Niyama - jag upplevde det som att jag hade fler misstankar emot mig än vad quarter4ever hade - varför skulle jag då ändra till en kollega när kollegan snarare borde röstat på mig?

Vad gäller mina misstankar mot @Lenis som ulv och Habina som får så må de vara enkla men jag tyckte (och tycker!) inte att de är så konstiga.
Ibland är det inte mer tillkrånglat än det ser ut och Habina skrev ju själv att hon gjorde så senast.

@Snurrfian - misstankarna är mer en känsla, vi har spelat så mycket ihop att jag anar det på sättet att skriva.
Som god tycker jag hon gräver mera.

Just för att det ger dig ett riktigt bra alibi förstås! :)

Naturligtvis, men hade jag suttit i lyan med Q så hade jag nog valt att hon skulle ta chansen att skaffa sig alibi genom att lyncha mig. ;)
Med tanke på att Qs teorier om hur andra tänkar så skulle det inte förvånna mig ett dugg om hon just har satt upp den teorin, och på så sätt försöka få dig godförklarad. Efter ett antal lekar så har jag lärt mig att @quarter4ever tänker 11 steg mer än vad jag ens har reflekterat över, så just den biten gör inte att du blir mer god i mina ögon.

Jag fastnade lite på LenaH igår så jag ska försöka vidga mitt letande, Paddington/Lobelia känns annonyma för mig, och det kan väl förklaras med att Paddington inte har hunnit med leken och därför ville bli utbytt.
Mirtai är åter igen en sån smygare, jag reagerar inte på vad hon skriver och det skrämmer mig precis som vanligt, det gör henne varken god eller ond.
Lenis blir jag fundersam över, det är något som inte riktigt känns rätt, men vad kan jag inte sätta fingret på.
Jag funderar en del över rösterna på Bollen_hon har knappt skrivit igår men får två röster, Killaloe och så Lenis. Kan det vara så att det är ulvar som väljer någon som inte försvarar sig?
Nu måste jag springa till bussen...

:rage::arghh::mad:
Här sitter jag och ska försöka gå igenom alla deltagare ordentligt över frukostkaffet, och så funkar inte Bukes sökfunktion?! Alltså, man kan inte få upp alla inlägg av en viss deltagare som man brukar kunna göra.
Funkar det för er eller är det bara jag som är inkompatibel med tekniken?

Jaja, det går ju ändå, men så sjukt mycket krångligare. Blir visst långfrukost idag...:down:

:rage::arghh::mad:
Här sitter jag och ska försöka gå igenom alla deltagare ordentligt över frukostkaffet, och så funkar inte Bukes sökfunktion?! Alltså, man kan inte få upp alla inlägg av en viss deltagare som man brukar kunna göra.
Funkar det för er eller är det bara jag som är inkompatibel med tekniken?
Funkar inte för mig heller idag

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka