Jag tror inte att någon av dem som har flest röster är ulv.Det är ju ingen som jag helst vill rösta på som har en röst, så den är stor risk att den blir meningslös. Och jag tror ju att det finns nån ulv bland de som har röster - men vem?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att någon av dem som har flest röster är ulv.Det är ju ingen som jag helst vill rösta på som har en röst, så den är stor risk att den blir meningslös. Och jag tror ju att det finns nån ulv bland de som har röster - men vem?!
Jag tror inte att någon av dem som har flest röster är ulv.
Alltså, jag förstår hur du menar, jag håller bara inte med digÅh ett glaspalats
Jag trodde att typ halva grejen med ulvlekar var att kasta sten i glashus![]()
Fast jag håller inte riktigt med om att det är en så himla enkel röst dag ett och att jag kastar så mycket sten i glashus. Alltså, jag sitter ändå och försöker skriva ihop något, fundera och vända på lite grejer. Det är såklart inget djupsinnigt men jag diskuterar ändå med mig själv och andra. Så skillnaden är rätt stor mellan att fundera och skriva lite "teorier" jämfört med bollens röst på mig med motiveringen att jag "inte gillar Skalman"
Samma idag, jag saknar problematiserande kring klara/mirtais relation från @Habina vilket jag tycker är synd och misstänkt. Precis som jag tycker det är ludet att gå in och lägga en andraröst baserat på ett övertydligt "samband" så som @bollen__ gör. Vilket jag också skriver, samt att jag själv reflekterar över deras relation. Så antingen har du missat det eller så läser du bara det du vill?![]()
Jag fattar inte vad du menar? Jag trodde ju att du var fåret, och ville egentligen inte rösta på den som jag trodde var fåret eftersom det vore bättre att jaga ulvar än fåret. Hur får du det till sammanhanget att Klara skulle vinka till ulvarna? Det känns som om du vet något som jag inte vet och jag därför inte hänger med i resonemanget.I sammanhanget (att Klara skulle vinka till ulvarna) så ser det rätt märkligt ut.
Hade du varit lite tidigare på det så hade jag röstat på Snurris men eftersom ingen verkade intresserad så testade jag intresset för cirkus (som också var =0)Nej, det är möjligt. Hade helst röstat på Snurris men det såg ut att bli en meningslös röst. Du låg också bra till för en röst, men samma sak där.
Läs ditt eget inlägg så hajar du vad jag menar. Men jag släpper det, inte misstankarna mot dig men det jag tolkade annorlunda än du menade.Jag fattar inte vad du menar? Jag trodde ju att du var fåret, och ville egentligen inte rösta på den som jag trodde var fåret eftersom det vore bättre att jaga ulvar än fåret. Hur får du det till sammanhanget att Klara skulle vinka till ulvarna? Det känns som om du vet något som jag inte vet och jag därför inte hänger med i resonemanget.![]()
Hade du varit lite tidigare på det så hade jag röstat på Snurris men eftersom ingen verkade intresserad så testade jag intresset för cirkus (som också var =0)
Läs ditt eget inlägg så hajar du vad jag menar. Men jag släpper det, inte misstankarna mot dig men det jag tolkade annorlunda än du menade.![]()
Eller inte. Jag tolkade det som att hon försa sig.Tycker du läser konstigt, jag fattar inte heller vad du reagerar på med det. "Vi" är ju alla som röstar.
Eller inte. Jag tolkade det som att hon försa sig.
Jag har dock släppt det som jag just skrev?
Trevägslottning!
LL @Artline heja heja skynda nu, mina pållar får ingen kvällsmat förrän jag fått veta resultatet - Och de är hungriga!![]()
Jag veeet (islandspojkar är inte heller nådiga att få vänta på matenOnda människa!Jag är på väg till mina nu. Går inte att låta fjordingar och welshar svälta.
![]()
Förskräckliga dagbok
Har ni sett Disneys version av Askungen? Då ska jag tala om att den inte stämmer. Det var ingen god fe som hjälpte Askungen utan jag. Men all magi har sitt pris, så i utbyte så lovade Askungen mig sin förstfödda avkomma. Men när Askungen väl blev gravid så förstörde Snövit min plan.
Men efter Zelena blev iväg skickad till OZ tog Zelena även med sin dotter. Den enda drottningen tyckte därmed att det kändes tomt i Storybrooke utan bebis. Så när Askungen helt plötsligt blev gravid igen (dock inte hänt i serien) så blev den onda drottningen besatt av Askungens bebis.
Så resten av leken så lär Askungen gömma sig för häxorna. Lycka till! /Rumpel.
Habina var bybo
![]()
Dag DL 10:00