Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det eftersom hon röstade på Gabby (och visste att ängeln skyddade Gabby andra natten)Gjorde hon?
Vi snackade om betydligt mer än bara leken .Oj, vi snackade ju inte ens speciellt mycket!
Bara 7? Min konversation med er har ju 4...7 sidor i båda
Vet inte vad du menar? När du höll med mig om Magnum och också verkade hålla henne som troligt god så trodde jag sian skulle hamna där.Men eh... @Niyama plockade du min fina hint om att jag gett sia till Magnum..?
Det gjorde inte jag hellerJag anade att @Magnum kanske skulle få sian, men jag hittade fan inte vem hon hade siat. Tänkte att det borde vara nån av de tre, men så lät hon osäker på alla. Avskrev att hon kunde siat Ida när hon idag skrev "Ida vågar jag inte uttala mig om än".
skriver mer sparsamt numeraBara 7? Min konversation med er har ju 4...
Bara 7? Min konversation med er har ju 4...
Jo jag fattade tanken med att vänta. Det var därför jag inte ville vara så tydlig med att jag siat en ulv direkt under dagen utan väntade lite, så det inte skulle bli strömröstning där direkt.Ja, jag kanske borde fattat, men jag letade nog mer i det som skrevs tidigare under dagen tror jag... Jag tänkte helt ärligt dock att om jag hade följt rösten direkt (för ja, det var min första tanke) så skulle alla bara slänga röster dit och röstningen skulle bli intetsägande. Men jag försökte vänta ut lite andra röster och när inte de kom tänkte jag lägga en annan så länge för att se om det hände nåt då... Hade bara lite dålig koll på klockan...
Det här... Jag hade i tanken att Magnum antagligen skulle sia cirkus.Vet inte vad du menar? När du höll med mig om Magnum och också verkade hålla henne som troligt god så trodde jag sian skulle hamna där.
Tänker lite detsamma, möjligtvis att jag eventuellt kan sänka Idahoe något på misstankelistan, eftersom hon satte cirkus och Mistimed i lyan med Lenis som får (om jag inte minns fel). Visst, kan vara ett spel, men känns ju bättre än Lenis röst. Dock kom ju Lenis in sent och har gissningsvis inte hunnit läsa ordentligt, så jag ser fortfarande möjligheten att Idahoe är fåret istället...
Håller med om Magnum, trots allt var det väl cirkus som misstänktes mest där tidigare, så rösten känns ju rimlig och jag ser det absolut troligt att cirkus kan vara i lyan. Rösten känns inte konstig i alla fall.
Men cirkus hade varit extremt intressant att se tankar och röst ifrån idag... Hoppas på att hon har möjlighet att delge sina tankar lite så det kan klarna något inför imorgon.
Jo jag fattade tanken med att vänta. Det var därför jag inte ville vara så tydlig med att jag siat en ulv direkt under dagen utan väntade lite, så det inte skulle bli strömröstning där direkt.
Jag skulle skriva ’mer sen’. Hade jag tänktJag anade att @Magnum kanske skulle få sian, men jag hittade fan inte vem hon hade siat. Tänkte att det borde vara nån av de tre, men så lät hon osäker på alla. Avskrev att hon kunde siat Ida när hon idag skrev "Ida vågar jag inte uttala mig om än".
Ja, det var det jag menade när du höll med mig om Magnum. Men sen fattade jag ju inte alls vem hon kunde ha siat, och tänkte men hallå, ingen dog ju inatt, någon som är kvar måste vara siad? Och började tvivla på att Magnum fått sian ändå.Det här... Jag hade i tanken att Magnum antagligen skulle sia cirkus.
Men det var väl efter jag röstat?Jag fattade. Det var därför jag försökte rösta på Misti
Förstår det. Jag grät ut hos våra LLs över att ingen nånsin fattar mina hintar (det var även lite tänkt att kunna gå till Magnum och säga "jag tror du är god, här får du en sia, sia cirkus" typ), men jag inser att jag kanske inte har rätt att gråta över sånt när jag inte ens fattar vem de jag skickar sior till har siat...Ja, det var det jag menade när du höll med mig om Magnum. Men sen fattade jag ju inte alls vem hon kunde ha siat, och tänkte men hallå, ingen dog ju inatt, någon som är kvar måste vara siad? Och började tvivla på att Magnum fått sian ändå.