Ulvlek: Tolv små bukefalister

Njae, det tycker jag nog inte. Q brukar kunna skriva om ALLT men det går ändå att följa med i hennes resonemang bara man orkar läsa allt. ;) Men hittills i den här leken tycker jag mest hon verkar famla omkring. Hm... Hon kanske är fåret och har svårt att få till något när hon sitter med facit? :idea:
säger du inte emot dig själv nu?
Famla omkring? Om jag skulle ha facit ?

Röstlista DL2 kl 22

18.33 Ferrari röstar på cirkus
19.38 cirkus röstar på Ferrari
19.57 MikaTela röstar på quarter4ever

20.44 Snurrfian röstar på Bollen__
20.53 Mirtai röstar på Ferrari
21.06 Niyama röstar på Cirkus
21.11 bollen__ röstar på cirkus
21.18 Lena H röstar på Snurrfian

21.35 Snurrfian ändrar sin röst till Ferrari

cirkus 3
Ferrari 3
Q4E 1
snurrfian 1

Senast ändrad:
Röstlista DL2 kl 22

cirkus 3
Ferrari 3
Q4E 1

alltså
det känns som det avgörande är vilken man ska tro på
cirkus eller Ferrari?
Båda är typ inte med nu inför DL pga olika anledningar ( födelsedag och jobb - tror jag ?)

De lär INTE sitta i lyan ihop- that´s for sure!
Båda KAN vara goda i så fall har de fest i lyan nu ( men känns ju inte så troligt- men säker kan man inte vara !)

Röstlista DL2 kl 22

cirkus 3
Ferrari 3
Q4E 1
Du har tappat bort @LenaH s röst på mig, jag sitter på mobilen så jag har svårt att fixa. :)

Alltså jag! :arghh:

Begriper inte vad som händer nu (läst tom sid 16). Plötsligt röstar Niyama på Cirkus???

Jag tror dock på cirkus teori om att ingen hängde på mot ferrari igår. Det är skumt. Nu lyckades jag dessutom radera allt jag skrivit, så jag törs inte vänta på att läsa ikapp mig. :nailbiting:

Habina röstar på ferrari

Då ingen ulv röstade på henne igår fast goda blacksmithfarm gav dem en ok teori att använda sig av, vilket talar för att ferrari är ulv.

Nu börjar jag känna att jag inte alls vill ta ställning Ferrari/cirkus. Om jag har fel om Ferrari så är hon ju urskum samtidigt som cirkus också presenterat en del skumma teorier :confused:

Redigt svårt att få totalt grepp om detta
Jag kan vara endera grundlurad ( då är det dags för dyngstaden igen )
Eller så har jag helt rätt i vad jag anfört under dagen

jag röstar så här:

quarter4ever röstar på Ferrari
Jag tror inte att hon har info som gör att hon väljer att rösta på cirkus, tvärsom tror jag att hon går på att förekomma istället för att förekommas sas...
Men kan totalt blivit lurad !!!!

Ja, om du ha facit, dvs vet vilka är ulvar och vilka som är goda, så blir det svårare att "hitta" saker i leken. Därav ditt famlande. :)
Tja tänk ett varv till- när jag är ond- så brukar jag hålla de flesta neutrala och inte vilja peka på misstänkta sådär som jag gjort nu+ i förra leken? eller??
Jag blir skitspoooky på om du luras big time!

Nä, jag fegar:

Niyama ändrar röst till MikaTela

för att motiveringarna både igår och idag varit väldigt dåliga, idag hade det ju hänt en hel del och hon röstar på q4 "Pga hennes röständring då hon inte gillade att jag röstade på Habina också", det känns väldigt vagt.

Röstlista DL2 kl 22

21.06
Niyama röstar på Cirkus
21.18 Lena H röstar på Snurrfian

21.56 q4e röstar på Ferrari
21.59 Niyama ändrar röst till MikaTela
21.49 Habina röstar på ferrari

cirkus 2
Ferrari 5
Q4E 1
snurrfian 1
MikaTela 1

Tja tänk ett varv till- när jag är ond- så brukar jag hålla de flesta neutrala och inte vilja peka på misstänkta sådär som jag gjort nu+ i förra leken? eller??
Jag blir skitspoooky på om du luras big time!

Nä, jag luras inte. Jag tycker du verkar knepig. Sedan vet jag inte om du är god knepig eller ond knepig.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 018
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka