Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Unge Sherlock Holmes

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men det var fan vad det skulle vara svårt att få övriga goda att fatta att jag var god! :p

Känner mig otacksam som började misstänka dig dagen efter du skickade mig en extraröst ;) Men du var sannerligen bra på att vara anonym, som jag funderade över brevis :p
 
Känner mig otacksam som började misstänka dig dagen efter du skickade mig en extraröst ;) Men du var sannerligen bra på att vara anonym, som jag funderade över brevis :p

Att du var spion fattade till och med jag!
Inte när jag var kvar i leken utan sen när jag åkt. Du fullkomligt skrek ut att du visste hur Rathe hade röstat ;)
 
Känner mig otacksam som började misstänka dig dagen efter du skickade mig en extraröst ;) Men du var sannerligen bra på att vara anonym, som jag funderade över brevis :p
Haha ja, mycket snällt av dig. ;)

Nä, men lite misstankar skadar aldrig, det räddade mig ju från att bli käkad om inte annat! :up:
 
Nä, men lite misstankar skadar aldrig, det räddade mig ju från att bli käkad om inte annat! :up:

Du var grymt nära att hamna på Rame Teps altare flera gånger om jag inte minns helt fel men de ändrade sig alltid. Vid någon uppdatering var jag så säker på att du redan rykt att jag tror att det stod något om att Elizabeth var död i den, jag kom inte på att det inte stämde förrän det var för sent att ändra. Att hon dör i filmen kan också ha spelat in.

För övrigt var det mycket irriterande att ni inte kunde ha ihjäl varandra i rätt ordning!
:mad: :D
 
...för att inte tala om att att två av tre goda som dör där jag knappt behövde göra något annat än att skriva ner vad som händer i filmen levde i slutet. :meh:
Karaktärer där jag måste hitta på rubbet däremot, de dödade ni som flugor.
 
Lite tur ska man väl ha ibland... ;)

Jag försökte faktiskt skicka nåt lite diskret meddelande till Myrten efter hon fått första paketet, men tror inte det uppfattades...

Sen skrev jag vid nåt tillfälle om Myrten, LenaH och Paddi (dvs de tre jag gett paket till), för jag tänkte att kanske någon spion som hade fått infon kunde uppfatta det, men näää... :mad:
 
Du var grymt nära att hamna på Rame Teps altare flera gånger om jag inte minns helt fel men de ändrade sig alltid. Vid någon uppdatering var jag så säker på att du redan rykt att jag tror att det stod något om att Elizabeth var död i den, jag kom inte på att det inte stämde förrän det var för sent att ändra. Att hon dör i filmen kan också ha spelat in.

För övrigt var det mycket irriterande att ni inte kunde ha ihjäl varandra i rätt ordning!
:mad: :D

:D Jag tänkte fråga dig om den uppdateringen. :p
 
Ja @Hedinn stod på matsedeln ett par gånger men så hittade vi smakligare käk varenda gång, @Lobelia är en menyskrivare av rang säger jag bara! :bow:
Helt sjukt hur @LenaH tog sig igenom lynch efter lynch men ändå på något vis höll sig kvar till sist? :cautious: Jag har haft hur kul som helt och tack alla LL! Även om jag tyckte att vi onda kunde ha fått några fler fördelar... :angel:
 
Ja @Hedinn stod på matsedeln ett par gånger men så hittade vi smakligare käk varenda gång, @Lobelia är en menyskrivare av rang säger jag bara! :bow:
Helt sjukt hur @LenaH tog sig igenom lynch efter lynch men ändå på något vis höll sig kvar till sist? :cautious: Jag har haft hur kul som helt och tack alla LL! Även om jag tyckte att vi onda kunde ha fått några fler fördelar... :angel:
FLER fördelar? EN sia existerade i hela leken (som kunde användas, vill säga) och den användes sista natten... Jag funderade lite på att dela ut nåt annat för att det hade varit kul att vinna helt utan sior, men med de paketen jag hade konstaterade jag att OM jag skulle råka dela ut till fel person så var det sian som skulle göra minst skada. :rofl:
 
Sjukt vet jag inte, hon fick ju bra hjälp av Rathe de fösta tre lyncherna ;) Sedan var det ju fler skummisar som började utmärka sig, kanske delvis tack vare att LenaH var kvar... :p
Men det roliga var att folk nästan släppte misstankarna på LenaH just för att hon klarade sig... :D Vi var helt övertygade om att ni skulle gå ihop och lyncha ut henne men nej inte då... Även om hon fick hjälp av Rathe...
 
Lite tur ska man väl ha ibland... ;)

Fast jag hade dig som kandidat till brevbärare ganska tidigt. Trodde inte så många skulle ge mig paket dag 1. @LenaH var min första tanke men efter hennes röst på @cirkus åkte hon upp på ondlistan, så då trodde jag mest på dig. Även om jag (som vanligt) tvivlade in i det sista.

Men efter att jag käkats ägnade jag mig mest åt att bomba stackars @FiaM med teorier om potentiella onda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp