Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Unge Sherlock Holmes

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var precis när du hade åkt och jag skulle svara Sedna att jag trodde att du menade och visa på ett av Lobelias inlägg. När jag sedan fick en massa frågor var du spårlöst försvunnen... :cautious: :banghead: :rofl:

I övrigt tyckte jag att dina vändningar var... ehh, intressanta? ;) De höll mig på tårna och jag tror och hoppas att jag har lärt mig lite. :D
Jag är imponerad över att du lyckades förklara Myrtens teori såpass bra som du gjorde :D Efter det så var det rätt självklart att du var tvilling. Skönt att veta någon som var god.
 
Det var i ärlighetens namn inte bara formuleringen som jag tolkade som ett skrivfel som fick mig att börja misstänka @Lobelia. När jag sedan blev käkad efter mitt teoriande efter DL2 så blev jag om inte övertygad (för det är jag aldrig om jag inte siat någon) men i alla fall extremt misstänksam. Enda problemet var att det väl inte fanns så mycket andra misstankar just då, så @FiaM fick det trevliga jobbet att vara mitt "språkrör" ett tag:angel:. Det var ju bra att det var rätt i alla fall.
 
Det tycker jag med!
Besvikelsen var STOR när mina kompisar med @Lobelia i spetsen med sin dolda röst tog livet av mig. Oglammigt...
Jag fattar inte hur de kunde tro att jag var god. Så skum som jag försökte vara.
God och god.. enligt Lena och Mu så trodde de att du var polis. De skrev det iallafall :)
 
Nyfiken fråga, vad blev reaktionen i lyan när Lobelias röst hamnade där istället för i tråden? :confused: :rofl:
 
Det var i ärlighetens namn inte bara formuleringen som jag tolkade som ett skrivfel som fick mig att börja misstänka @Lobelia. När jag sedan blev käkad efter mitt teoriande efter DL2 så blev jag om inte övertygad (för det är jag aldrig om jag inte siat någon) men i alla fall extremt misstänksam. Enda problemet var att det väl inte fanns så mycket andra misstankar just då, så @FiaM fick det trevliga jobbet att vara mitt "språkrör" ett tag:angel:. Det var ju bra att det var rätt i alla fall.
Jag kan ju ärligt säga att ska jag någonsin vara språkrör igen så ska den jag försöker tolka åt vara på plats så jag kan få hjälp med följdfrågorna... :cautious: Höll på att få ännu fler gråa hår när jag skulle försöka förklara vad jag trodde att du menade. :rofl:
 
Jag kan ju ärligt säga att ska jag någonsin vara språkrör igen så ska den jag försöker tolka åt vara på plats så jag kan få hjälp med följdfrågorna... :cautious: Höll på att få ännu fler gråa hår när jag skulle försöka förklara vad jag trodde att du menade. :rofl:
Stackare :rofl: Dock såg det som du hade koll :)
 
Nyfiken fråga, vad blev reaktionen i lyan när Lobelias röst hamnade där istället för i tråden? :confused: :rofl:
Det är farligt att vara ulv!

1. Lilltess skriver ett lyameddelande i vanliga tråden.
2. Jag har skrivit ett lyameddelande i anmälningstråden (dock hann jag ändra innan någon såg)
3. Nu lyckats Lobelia rösta i lyan istället för i tråden.
 
Det är farligt att vara ulv!

1. Lilltess skriver ett lyameddelande i vanliga tråden.
2. Jag har skrivit ett lyameddelande i anmälningstråden (dock hann jag ändra innan någon såg)
3. Nu lyckats Lobelia rösta i lyan istället för i tråden.
4. @Myrten har lyckats skicka käk-PM till en god. :D

Fast @Lobelia s röst hamnade väl inte i lyan, hon röstade väl dolt och glömde då att rösta i tråden också?
 
Om jag någonsin är LL igen ska jag ha senare Natt-DL än 9.00. Rutinen blev att ställa klockan på 8.45, plocka upp laptopen som jag placerat bredvid sängen, snabbkolla så att ingen ändrat sig, kopiera in färdigskrivna uppdateringar och sedan somna om. :meh:
 
Jag kan ju ärligt säga att ska jag någonsin vara språkrör igen så ska den jag försöker tolka åt vara på plats så jag kan få hjälp med följdfrågorna... :cautious: Höll på att få ännu fler gråa hår när jag skulle försöka förklara vad jag trodde att du menade. :rofl:

Jag var imponerad och tyckte att jäklars var FiaM har koll
 
Om jag någonsin är LL igen ska jag ha senare Natt-DL än 9.00. Rutinen blev att ställa klockan på 8.45, plocka upp laptopen som jag placerat bredvid sängen, snabbkolla så att ingen ändrat sig, kopiera in färdigskrivna uppdateringar och sedan somna om. :meh:

Helt klart är att folk har lite olika dygnsrytm. Ulvspelare i synnerhet ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp