Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Unge Sherlock Holmes

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tyckte iallafall att det var bra mycket roligare att spela ulv när jag fick jaga poliser på riktigt och inte bara fejka! :p
 
Det är jag ju ganska sällan? Och det brukar märkas att det inte är en favoritroll har jag insett... :o
Jag trodde nästan att någon skulle reagera över att vi inte röstade på varandra den här gången... :D Jag tycker att de flesta roller är roliga, förutom ond utanför lyan... Det är nog den rollen jag tycker är tråkigast personligen! :D
 
Jag trodde nästan att någon skulle reagera över att vi inte röstade på varandra den här gången... :D Jag tycker att de flesta roller är roliga, förutom ond utanför lyan... Det är nog den rollen jag tycker är tråkigast personligen! :D
Jag tänkte också på det, när ska jag få rösta på Snurris, liksom! :D
Det var ju mest att jag var så upptagen med att överleva hela tiden *utmattad nu*
 
Fast jag hade dig som kandidat till brevbärare ganska tidigt. Trodde inte så många skulle ge mig paket dag 1. @LenaH var min första tanke men efter hennes röst på @cirkus åkte hon upp på ondlistan, så då trodde jag mest på dig. Även om jag (som vanligt) tvivlade in i det sista.

Men efter att jag käkats ägnade jag mig mest åt att bomba stackars @FiaM med teorier om potentiella onda.
Jag uppskattade nästan alltid dina teorier :D Det var bara din första önskan som blev minst sagt knepig! :meh: :rofl:
 
Tack för en jätte rolig lek :bow:

Men jag hade missat att sekten också hade spioninformation :o. Men jag hade läst igenom reglerna noga och visste att tjuvarna kunde få spioninformation. :D

Det gjorde att jag länge hade snurrfian som kanske spion. Men sedna blev mer och mer spionig medan snurris kändes inte alls som spion. Så jag fick helt enkelt chansa och lita på Sedna.

Men efter jag fick reda på att sekten hade spioninfo så kändes det väldigt misstänkt när många godförklarade mig :D men det är alltid fint med beröm även om den har baktankar :love::up:

Jag hade dock väldigt tur som trodde att Sedna visste att gabby var god.
 
Då måste du ju berätta vad det var för önskan! :D
Håller med! Jag minns inte!:rofl::rofl::rofl: I en lek skrev jag att skillnaden mellan mig och @Monstermom var att jag inte skrev ut alla galna funderingar i tråden. Istället ägnade jag mig i den leken (då jag och Momsan var tvillingar) och i den här att skriva dem i Tvillingnästet, som här hette "Villan i utkanten av London". @FiaM har nu fått erfara att jag ibland vänder på en femöring.
 
Fast jag hade dig som kandidat till brevbärare ganska tidigt. Trodde inte så många skulle ge mig paket dag 1. @LenaH var min första tanke men efter hennes röst på @cirkus åkte hon upp på ondlistan, så då trodde jag mest på dig. Även om jag (som vanligt) tvivlade in i det sista.

Men efter att jag käkats ägnade jag mig mest åt att bomba stackars @FiaM med teorier om potentiella onda.

:D
När jag fått facit så ungick det mig inte att FiaM fick en hel del bra hjälp på traven!"
 
Jag försökte spela som när jag spelar ond som låtsas vara god så jag låtsas att jag var god och inte visste ett piss om någon. Jag vill vara ond fe många gånger och lära mig och bli lite bättre
 
Håller med! Jag minns inte!:rofl::rofl::rofl: I en lek skrev jag att skillnaden mellan mig och @Monstermom var att jag inte skrev ut alla galna funderingar i tråden. Istället ägnade jag mig i den leken (då jag och Momsan var tvillingar) och i den här att skriva dem i Tvillingnästet, som här hette "Villan i utkanten av London". @FiaM har nu fått erfara att jag ibland vänder på en femöring.
Det var precis när du hade åkt och jag skulle svara Sedna att jag trodde att du menade och visa på ett av Lobelias inlägg. När jag sedan fick en massa frågor var du spårlöst försvunnen... :cautious: :banghead: :rofl:

I övrigt tyckte jag att dina vändningar var... ehh, intressanta? ;) De höll mig på tårna och jag tror och hoppas att jag har lärt mig lite. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp