Sedan undrar jag om ni i lyan trodde att hemlig vart siad av DD typ i den lynchen :D
Nej :) Jag trodde Hemlig skulle få fler röster. Speciellt av Bollen efter Hemligs bollen röst. Så jag vågade inte vänta med att rösta. Det såg godast ut att lägga en tredjeröst än en fjärderöst. Jag trodde ju att DD sidat bsf :p
 
Jag och Hemlig hade tänkt käka Q första natten. Men som tur var så skrev Q i hennes röständring att hon vore bra att ha kvar (Q ändrade det sen). Då vågade vi inte käka henne utan tyckte det var säkrare att tjuva henne först.
ja jag såg det ganska fort att jag valde ett olyckligt ord - det blev jag sur på mig själv för ändrade så fort jag såg det , hade lite bråttom där med den röständringen så var inte riktigt medveten om vad jag faktiskt skrivit först:o
 
ja jag såg det ganska fort att jag valde ett olyckligt ord - det blev jag sur på mig själv för ändrade så fort jag såg det , hade lite bråttom där med den röständringen så var inte riktigt medveten om vad jag faktiskt skrivit först:o
Det är sånt som händer :) Vi lyckades ju med käket pågrund av det :angel: Men man vet aldrig med dig. Du kunde ha haft den minst viktigaste rollen men ändå skrivit så.
 
Q, fattade du min roll innan du dog? :p
velade som sjutton om dig- men det kändes som att du visste att jag var siad -för det anade jag att jag blivit . Men hittade ju ingen som bekräftade mig som säkert god så var väldigt rådvill-...
Jag hade dig tidigt som ond fe e( alt god fe som lyckats gissa rätt på hysset - spioninfo ) eller så var du älvan som var jättefärsiktig, eller så var du spionen. men i slutet trodde jag du var ond- fram till det kom tre röster på dig....
 
velade som sjutton om dig- men det kändes som att du visste att jag var siad -för det anade jag att jag blivit . Men hittade ju ingen som bekräftade mig som säkert god så var väldigt rådvill-...
Jag hade dig tidigt som ond fe e( alt god fe som lyckats gissa rätt på hysset - spioninfo ) eller så var du älvan som var jättefärsiktig, eller så var du spionen. men i slutet trodde jag du var ond- fram till det kom tre röster på dig....
Och jag som tyckte att jag typ skrek ut min roll :angel:
 
Jag och Hemlig hade tänkt käka Q första natten. Men som tur var så skrev Q i hennes röständring att hon vore bra att ha kvar (Q ändrade det sen). Då vågade vi inte käka henne utan tyckte det var säkrare att tjuva henne först.
jag tror tom att det jag skrev var att jag bör vara kvar ( :o )
 
Men @Artline , varför röstade du ut hemlig när du kunde röstat på mig?
Jag trodde att Hemlig skulle få fler röster och var ganska säker på att Bollen skulle rösta där också. Sedan ville jag rösta ganska tidigt. En trejderöst är bättre än en fjärderöst.

Sedan trodde jag även att du var älvan som siat bsf och att Bollen trodde jag var älva så du var lite bra att spara
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 697
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 878
Senast: bollen__
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp