Även om jag kan köpa hur @Hedinn tänker i sin röst och hennes teori, hur svag den än må vara, så känns @Snurrfian som en copycat som inte gör många knop för att komma på en egen originell teori utan mer eller mibdre rakt av tar hedinns teori. Därför: bumpo röstar på snurrfian
Vad har du för tankar om de andra i leken då?

Röstlista DL 1 kl 21

12.13 hemlig röstar på LenaH
20.18 LenaH röstar på quarter4ever
20.27 Hedinn röstar på bumpo

20.32 Idahoe röstar på LenaH
20.38 Emtherlia röstar på Idahoe
20.44 Snurrfian röstar på Bumpo
20.49 Idahoe ändrar röst till Q
20.51 bumpo röstar på snurrfian

LenaH 1
quarter4ever 2
bumpo 2
Idahoe 1
Snurrfian 1

Hjälp jag fick telefon. Jag måste kasta iväg en röst

cirkus röstar på Hedinn

tycker att hon håller korten nära bröstet - inga teorier om någon annan

Jag tycker Ida verkar så förvirrad att jag faktiskt inte riktigt tror att hon är ond! :rofl:

Tänkte precis det jag också. Frågan är ju vem jag ska rösta på? :confused: Ida kan visserligen trassla in sig rätt bra som ond också men känns inte som jag vill lägga rösten där.

Röstlista DL 1 kl 21

20.55 cirkus röstar på Hedinn
20.58
Quarter4ever röstar på Emtherlia
20.59 Niyama röstar på bumpo

LenaH 1
quarter4ever 2
bumpo 3
Idahoe 1
Snurrfian 1
Hedinn 1
Emtherlia 1

jag röstar nu och så får vi se om jag behöver ändra för att rädda mig själv möjligen?

Jag känner som jag skrev att @Idahoe kanske inte är ond utan mer förvirrad god så då reagerar jag lite på Emtherlia som lägger sin röst på Idahoe kan det vara för att hon vet att Ida är god och hittar något "bra" att rösta på?

Niyama röstar på bumpo

för att hennes röst på Snurris skaver, jag tycker ändå Snurris bidragit mer än bumpo i leken hittills.

jag röstar nu och så får vi se om jag behöver ändra för att rädda mig själv möjligen?

Jag känner som jag skrev att @Idahoe kanske inte är ond utan mer förvirrad god så då reagerar jag lite på Emtherlia som lägger sin röst på Idahoe kan det vara för att hon vet att Ida är god och hittar något "bra" att rösta på?

Fast Em röstade ju innan Ida trasslade in sig mer.

Edit - Em hade redan skrivit typ samma sak. Och @Emtherlia Q hade faktiskt två minuter till DL :D

20.58 lägger du rösten och det är bara 1 spelare kvar att rösta (Niyama) och du funderar på om du ska ändra för att rädda dig själv? 2 minuter kvar och du försöker inte ens, är du så säker på att Niyama ska rösta på någon annan med 2 röster (bumpo)?

Jag funderade på att ändra från dig för jag tyckte inte du var så skum men det här gör att ulvometern pingar på både dig och @Niyama

@quarter4ever Du röstar med 1 min till god och skriver att du eventuellt kommer behöva ändra om du måste rädda sig själv? Hur hade du tänkt hinna det? :D

Sen vill jag skriva att jag röstade innan @Idahoe trasslade in sig ännu mer.
Jag hinner mycket på en minut -tro mig! :p
Men visst nu fick ju bumpo en tredje röst av Niyama så förutsatt att inte fårulven röstat på bumpo så riskerar jag inte att åka- och även om så vore fallet så är det i så fall en lottningssituation

20.58 lägger du rösten och det är bara 1 spelare kvar att rösta (Niyama) och du funderar på om du ska ändra för att rädda dig själv? 2 minuter kvar och du försöker inte ens, är du så säker på att Niyama ska rösta på någon annan med 2 röster (bumpo)?

Jag funderade på att ändra från dig för jag tyckte inte du var så skum men det här gör att ulvometern pingar på både dig och @Niyama

Två minuter är ju gott om tid i Qs värld :laugh: Och hade vi varit ulvar ihop hade hon fått rädda sig själv.

Röstlista DL 1 kl 21

20.55 cirkus röstar på Hedinn
20.58
20.59 Niyama röstar på bumpo

LenaH 1
quarter4ever 2
bumpo 3
Idahoe 1
Snurrfian 1
Hedinn 1
Emtherlia 1
Är denna komplett? :)

nope inte alls säker på vart Niyama ska rösta- däremot full koll på röstningen och hade väl kanske ändrat röst ffa om det kommit en till på mig
Den där ulvometern måste vara trasig tror jag?:idea: Iaf vad det gäller mig , vad det gäller Niyama så har jag ingen aning dock- hon kan ju vara ond för all del. Men där behöver jag se mera av henne för att kunna tycka vare sig bu eller bä-hal rackare är hon så går inte att avgöra så här pass tidigt i leken

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka