@Niyama fasen vad jag tyckte att du kämpade väl!
Jag precis som alla andra kunde inte se @Hedinn som riktigt ond och allt var DL1s förtjänst.

Jag önskar att jag varit lite ehum...smartare igår - då hade jag kanske fattat
Jag håller med, jag fick ju anstränga mig som tusan för att försöka verka lika god som @Niyama och det var inte lätt!
 
Tack LL, den eminenta lyan:love: (Bra spelat på slutet hörrni!:up:) och alla ni andra.
Tyvärr försvann jag mitt i, har en nära släkting som åkte in på sjukhus hastigt och oväntat och sannolikt inte kommer klara sig :cry: så mitt huvud har varit upptaget med annat än lek.
Har popcornläst lite nu och tycker det blev riktigt snyggt avslut! Bra jobbat Delfinen :D
:heart ta hand om dig
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 961
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 704
Senast: Lobelia
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 762
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 259
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp