Innan jag fick veta att lyan inte fick drällrad första natten var jag övertygad om att Hedinn listat ut att jag var spion och cirkus ängel. Skulle vågat skriva mer om det!
Haha va? Jag fattade ju inget förrän nån i princip skrev det rätt ut :o

I övrigt är det inte första gången jag gör en Habina heller, kan jag meddela... :o
 
Alltså Hedinn skrev tom i lyan att cirkus INTE borde vara ängel eftesom hon lade en tredjeröst i DL1 när Idahoe sa att hon trodde Habina var spion och cirkus ängel :p
 
Det var verkligen skitsynd att din första upplaga dog. Den andra kunde jag inte tänka mig vara god. Filåt

Jag har aldrig varit så misstänkt som god :rofl: det var en ny upplevelse. Men insåg att det är roligare att kämpa som ond, som god kände jag bara "ja men lyncha mig då så får ni se hur fel ni har" tills jag insåg att jag måste anstränga mig lite för min sidas skull och sen när det stod klart att vi kan vinna så försökte jag.
 
Fler roliga citat:

(Direkt efter DL 2)

Gabby: Stämmer det som LenaH skriver att vi hade kunnat vinna direkt om Q hade åkt och käket hade lyckats? :o I så fall skulle jag kanske ha vågat rösta där också :banghead:

Mirtai: Ni var 10 kvar, ställning 6-4.
hade Q åkt hade det varit 5-5 och med ett lyckat käk hade ni varit fler än de goda ;)

Gabby: Äsch då :angel:
Men jag kunde ju inte veta att bumpo skulle komma till vår hjälp också :p

Idahoe: Fint att de goda planerar kupper åt oss som vi inte ens tänkt på...

(Nästa morgon)

Gabby: Lite seg här fast 5-5 kunde det väl aldrig bli insåg jag nu? :angel:

Mirtai: Tyst nu! :rage:

Jag är LL så säger jag att det blivit 5-5 hade det blivit så :p :angel::D
:rofl::rofl:

Tack för du delar med dig :bow:
 
och jag satt och räknade ut hur ulvarna skulle ha chans att vinna det hela jag :p men då hade Niyama och cirkus varit tvungna att rösta först och sedan skulle hedinn smällt i med en röst på cirkus och chansa på att lotten skulle lyncha cirkus och sedan käka Niyama :D
Det var ju vart fall 2/3 chans att få minst oavgjort med en lottning, men hade såklart varit surt om lotten fallit på hedinn och onda då förlorat , men tja....:angel:
Jamen vadå? Det hade lika gärna kunnat vara du
 
och jag satt och räknade ut hur ulvarna skulle ha chans att vinna det hela jag :p men då hade Niyama och cirkus varit tvungna att rösta först och sedan skulle hedinn smällt i med en röst på cirkus och chansa på att lotten skulle lyncha cirkus och sedan käka Niyama :D
Det var ju vart fall 2/3 chans att få minst oavgjort med en lottning, men hade såklart varit surt om lotten fallit på hedinn och onda då förlorat , men tja....:angel:
Ehm alltså, vi tänkte ju att Niyama vore säkert käk, men då blir det oavgjort, så vi låter bli att käka och hoppas på att kunna lyncha Niyama för att kunna vinna... Var först efter sista röstningen vi insåg att det blir ju oavgjort ändå :o :rofl:

Fast det kändes lite mer som vinst så än om vi hade fått ett lyckat käk. :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 965
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 872
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 885
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp