Ehm alltså, vi tänkte ju att Niyama vore säkert käk, men då blir det oavgjort, så vi låter bli att käka och hoppas på att kunna lyncha Niyama för att kunna vinna... Var först efter sista röstningen vi insåg att det blir ju oavgjort ändå :o :rofl:

Fast det kändes lite mer som vinst så än om vi hade fått ett lyckat käk. :D
alltid kul som ond att lura de goda via röstning till avgörande :D
 
Ehm alltså, vi tänkte ju att Niyama vore säkert käk, men då blir det oavgjort, så vi låter bli att käka och hoppas på att kunna lyncha Niyama för att kunna vinna... Var först efter sista röstningen vi insåg att det blir ju oavgjort ändå :o :rofl:

Fast det kändes lite mer som vinst så än om vi hade fått ett lyckat käk. :D
:rofl: hade nog också gjort så, var helt övertygad om att du inte skulle käka.
 
Det var ju skönt att inte du också jagade mig. Jag blev ju mer jagad än när jag är ond.

Men fanns det nån tanke med att ni käkade mig direkt?
Nä, tror det var nåt försök till att inte ta nån som inte spelat på länge, inte dött tidigt nyligen och inte var så misstänkt, i princip. Var inte så delaktig i just det valet då jag inte hade tid, men har för mig det var nåt sånt. Så nej, ingen tanke utöver "det vanliga". :)
 
Nä, tror det var nåt försök till att inte ta nån som inte spelat på länge, inte dött tidigt nyligen och inte var så misstänkt, i princip. Var inte så delaktig i just det valet då jag inte hade tid, men har för mig det var nåt sånt. Så nej, ingen tanke utöver "det vanliga". :)
Jag brukar alltid tro att jag ska bli käk tidigt (för att jag ju ofta blir det) men denna gång tänkte jag att senaste lekarna har jag blivit vald till käk tidigt (men klarat mig tack vare skydd) och offrat mig i första lynchen så nu får jag nog vara ifred en natt i alla fall :rofl: så när jag inte fick det tänkte jag att det var för att jag var så misstänksam mot Gabby och LenaH och att Q inte käkades för att hon dött tidigt så då fick det bli jag.
 
Jag blir alltid misstänkt i DL1 oavsett roll :laugh:
Ja alltså, jag tror aldrig jag hade tid att delge hela min tankegång vid DL1, jag hittade ju nåt hos dig att reagera på, och eftersom jag brukar kunna misstänka dig tidigt kändes det gångbart. Men så tänkte jag att det var onödigt att rösta på en kollega... För att sen komma till "men titta, Idahoe har skrivit nåt jag kan använda" :o
 
Tack LL, den eminenta lyan:love: (Bra spelat på slutet hörrni!:up:) och alla ni andra.
Tyvärr försvann jag mitt i, har en nära släkting som åkte in på sjukhus hastigt och oväntat och sannolikt inte kommer klara sig :cry: så mitt huvud har varit upptaget med annat än lek.
Har popcornläst lite nu och tycker det blev riktigt snyggt avslut! Bra jobbat Delfinen :D
 
Tack LL, den eminenta lyan:love: (Bra spelat på slutet hörrni!:up:) och alla ni andra.
Tyvärr försvann jag mitt i, har en nära släkting som åkte in på sjukhus hastigt och oväntat och sannolikt inte kommer klara sig :cry: så mitt huvud har varit upptaget med annat än lek.
Har popcornläst lite nu och tycker det blev riktigt snyggt avslut! Bra jobbat Delfinen :D
:heart
 
Tack LL, den eminenta lyan:love: (Bra spelat på slutet hörrni!:up:) och alla ni andra.
Tyvärr försvann jag mitt i, har en nära släkting som åkte in på sjukhus hastigt och oväntat och sannolikt inte kommer klara sig :cry: så mitt huvud har varit upptaget med annat än lek.
Har popcornläst lite nu och tycker det blev riktigt snyggt avslut! Bra jobbat Delfinen :D
Men usch då
:heart
 
@Niyama fasen vad jag tyckte att du kämpade väl!
Jag precis som alla andra kunde inte se @Hedinn som riktigt ond och allt var DL1s förtjänst.

Jag önskar att jag varit lite ehum...smartare igår - då hade jag kanske fattat
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 966
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 872
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 886
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp